Advertenties


[21/22 Juni 2008] - French Car Show, aangepast met prijzen

Gestart door Kenny Mattheus, 22 december 2007, 21:01:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sebastiaan


Bart Van de Sande

Ziet er me weer een leuke weekend uit. Misschien iets minder afgewerkt tot in de puntjes. Maar ja het kan niet altijd zijn zoals in Duitsland, Nederland of Belgie. Maar er zullen wel veel idee opgedaan zijn aan jullie auto's.

Paul

Dit is een Clio motor dirk. Maar ik zou daar ook nog wel wat foto's van willen zien !-!
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Michel Cijs

#63
mooie pics
ziet er qua meetingterein fraai uit, qua wagens ook niet mijn stijl maar de RMC afvaardiging staat er weer knap op  !-! _o_

verslagje met de mooiste foto's voor het meganezine is natuurlijk welkom (meer dan) Y

Pientje

@ jochem dat wat je op de fotos ziet was de padock en niet het gedeelte waar de clubs stonden daar stonden de dikste autos en kon je een mooi overzicht maken van wat daar aanwezig was, de clubs stonden achter de tribune en daar stonden nog heel wat meer autos.

@ dirk dat was een clio a en dat is eigenlijk de enige foto die ik ervan gemaakt heb.

Zaterdag ochtend zijn wij om 5 uur vertrokken naar calais, we waren al in Kortrijk dus dat was nog ongeveer een ander half uur. Om 7.25 uur kwamen we daar aan het was erg rustig. De trein op was te doen alleen bleven onze laagvliegers soms een beetje haken. om 7.50 vertrokken we en kwamen om 7.25 aan ( een uur tijdsverschil ) toen nog een stuk rijden we waren daar om een uur of een. Blijft wel vreemd dat links rijden. In Corby aangekomen stuurde onze grote vriendin navi ons midden door het centrum en ze hebben in engeland een abbonnement op verkeersdrempels en rotondes. Op de radio werd door gegeven dat er een file was in Corby door een paar gekken die nauwelijks over de vele drempels konden meerdere malen werd er vriendelijk naar ons getoeterd en gezwaaid hartelijk volk die engelsen. Na een beetje zoeken en schuren kwamen we aan bij ons hotel. Na wat geslapen te hebben zijn we aan het overheerlijke diner begonnen.  :q Nee dat was niet lekker.
Iets wat later hadden zich dertien belgische autos bij ons gevoegd. We vonden alleen dat ze vrij hoog stonden en ja hoor daar kwamen de krikken al aan zakken met die hap. savonds nog een super goeie pot voetbal gekeken in de bar en daarna opgelucht slapen.

Zondagochtend zijn we om 8 uur naar rockingham circuit gereden en hebben een weg gevonden zonder speed bumps,we kregen een prima plaatsje aangewezen alleen was de organisatie niet echt jovol, maar we hebben al vernomen dat wat dat betreft dit het slechtste jaar was.
Erg veel aandacht gehad en verwondering dat we van zover kwamen, stonden dikke autos maar de meerderheid had de moter gekieteld om 17 uur was het afgelopen en hebben we heerlijk gedineerd bij de mac na het eten van de vorige avond. ;ater na nog veel nagepraat en autoverhalen op de parkeerplaats met de peugeotclub belgie zijn we nog een drankje gaan drinken in de bar en lekker slapen en ons opmaken voor de aankomende lange reis.

maandagochtend, 8 uur ( 9 uur hier ) met dikke wallen onder de ogen weer vertrokken naar folkstone om 12.40 aangekomen na ook langere stops gehad en om 13.20 met de trein.
We werden door een vriendelijke man in een andere trein geplaats bij de tourbussen dat was gelijkvloers dus nog beter voor onze laagvliegers en super breed voor de gevoeligen gepolijste randen, super dus. Om 14.55 weer terug in calais nog even goedkoop getankt afschijt genomen en weer terug naar huis. jan en ik zijn weer eerst naar kortrijk gegaan om niet in de spits te komen staan.
Wij zijn daar weer om 8 uur vertrokken en we waren om 11.15 thuis.

Een lange trip misschien viel het evenement een beetje tegen maar al met al had ik het niet willen missen heb me super vermaakt, nick en kenny super bedankt voor de gezelligheid en in november naar londen. ;)

matthew

toch goed te horen dat jullie je wel vermaakt hebben.

Maar euh wat is er dan in london?

Michel Cijs

mooi stukje

kun je dat in word zetten met 5/6 mooie foto's en mailen naar Matthew voor het blad, Pien?
Bvd!

maar welke mooie voetbalwedstrijd hebben jullie gezien?? Werd er in Engeland WEL goed gevoetbald dan ;)

Pientje

we mochten ook naar london international in november, maar dat doen we niet. hihi

michel was gewoon nederland die speelde. ;)

ik zal een deze dagen wel een verslagje maken.

sebastiaan

verander "afschijt" wel even in "afscheid"   ;)  ;) !-!

Nick Mattheus

Citaat van: sebastiaan op 25 juni 2008, 08:37:50
verander "afschijt" wel even in "afscheid"   ;)  ;) !-!

dacht ik ook al :D :)

maar London zit er niet in denk ik, 2 keer de trein op (4 keer in totaal dan) in 1 jaartje tijd zie ik niet zo goed zitten, en men broer ook niet denk ik :D :q

en idd, we hebben ons ook heel goed geamuseerd, ook met de peugotclub die daar waren Y !-!
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Kenny Mattheus

Nee, Engeland zie ik inderdaad niet meer zitten, na de schade die ik heb vastgesteld gisterenavond aan men autootje...
Onderweg een steen op de motorkap gehad, ongeveer een plek van 1 op 1 cm blanke lak kwijt, ophangingspunt van men bumper is dan dit keer toch langs rechts doorgescheurd (vermoedelijk ergens te hard geschuurd).
Maar goed, we gaan dit allemaal herstellen en dan hopelijk krijg ik het interieur nog klaar voor Oss.
Later hierover meer in mijn projectentopic als ik genoeg tijd heb.
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Pientje

het was vrij laat toen ik het verhaal schreef dus als dat het enige foutje is teken ik er voor. kenny en nick wij waren ook niet van plan om te gaan hoor was maar een grapje. :)


Kenny Mattheus

Ik zie londen wel zitten  :D
Maar dan wel met de trein over en weer, zonder auto, gewoon om een bezoekje te brengen  :)
Volgens mij moet dit toch vrij groot zijn.
Misschien een daguitstap voor de club?  :q
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Paultje

gewoon met het vliegtuig vanaf rotterdam airport. of vanaf brussel. Met VLM.
snappie

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev