Advertenties


Pk en Nm meter in dashboard

Gestart door mikeonline, 16 april 2017, 13:26:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mikeonline

Weet iemand hoe je de koppel en pk's overzicht in het dashboard activeert?

In onderstaand filmpje te zien.

https://youtu.be/zlDvhaog4Fc

$l@k!

Via het bladerknopje links bovenaan.
Je kan ook gps weergeven en radio info.


mikeonline

Bedankt staat nergens beschreven dus vandaar de vraag. !-!

Abdelitto

Jawel maar elke thema heeft zijn eigen widget. Zo heb je je verbruik rechts boven of navigatie of in dit geval je nm en pk. Ik gebruik het momenteel ook, vindt het super en onderaan de teller het huidige verbruik.

Bert O.

Elke stijl van dashboard layout heeft z'n eigen widget, klopt.  Als je bij het wisselen de noordpijl of de digitale snelheidsmeter ziet staan, zit je in de goeie widget maar in de foute stijl. Ik geloof dat in de stijl die standaard bij de sport-modus actief is, je de 2 metertjes hebt...

Edwin

zou je eens willen beschrijven hoe je dit exact doet want ik krijg het niet voor elkaar maar vind het wel een leuke gadget.

Edwin

Gelukt. het is veel simpeler dan ik dacht. Je hoeft echt alleen op het blader toetsje te drukken. Ik was aan het zoeken vanuit het multisense menu.
Nu nog even uitvogelen wat alle symbooltjes betekenen.

Abdelitto

Citaat van: Edwin op 17 juni 2017, 10:07:05
Gelukt. het is veel simpeler dan ik dacht. Je hoeft echt alleen op het blader toetsje te drukken. Ik was aan het zoeken vanuit het multisense menu.
Nu nog even uitvogelen wat alle symbooltjes betekenen.

Ja klopt alleen als je verschillende thema's gaat gebruiken, dus ECO, SPORT enz krijg je een andere symbooltjes te zien ipv die PK en NM meter.

haelewyn

In de handleiding van de Megane had ik het ook niet gevonden.  De handleiding van de Espace gaf het wel en daar vond ik deze info :

"""Keuzetoetsen display 2
Blader door de volgende informatie door herhaaldelijk
te tikken op de knop 2 (de weergave
hangt af van de weergavevoorkeuren
van het geselecteerde instrumentenpaneel,
de uitrusting van de auto en het land):
a) navigatie;
b) audio;
c) kompas;
d) motorvermogen;
e) telefoon """"""""

Geen idee of je in alle modi ook alle info kan oproepen met de toets op het stuurwiel omdat ik mijn Megane nog niet heb. ik vermoed dat ze in alle modi gewoon na elkaar volgen maar dat elke modus een andere info standaard toont. Klopt dat een beetje ? Over een tiental dagen weet ik het ook :-)

$l@k!

#9
Kleine tip:
Handleiding van de R-link 2 staat op het systeem zelf en is uitgerust met een zoekfunctie :)
Dan weet je waar te zoeken binnen een 10-tal dagen ;)

En hier ook te verkrijgen:

https://www.renault-multimedia.nl/r-link-2-1

haelewyn

#10
Thanks voor de tip. Ik had het niet gevonden in de handleiding van de Megane nog van het multimediasysteem.. Doch wel in de handleiding van de espace die wel ongeveer gelijklopend zal zijn met de Megane qua dashboard.

10 lange dagen om te wachten. Nu maar (edit) 5 meer, als alles normaal gaat..

haelewyn

Ook te zien op het filmpje dat genoemd werd door topicstarter

https://www.youtube.com/watch?v=zlDvhaog4Fc&feature=youtu.be

Weet iemand wat het symbook beneden de HP en NM meters betekenen ?
Het lijkt op een bloemetje (wel degelijk rechterkant dash en niet het symbool eco rijden met tak + bladeren)

Gezocht in handleiding Megane, handleiding Multimedia en niet gevonden.
Vanavond rond 18 uur gevraagd in een Renault garage maar het advies gekregen terug te komen wanneer er meer mensen waren want de aanwezigen wisten het ook niet.

Weet iemand van jullie het ?

$l@k!

Symbool van de multisense. Staat in sport :p

haelewyn

Thanks, .. ik was vandaag bij de garage nog eens binnen geweest en had een foto meegebracht. Nu wisten ze het ook. Wou net een edit gaan doen maar je was me voor.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev