Advertenties


Langzaam opkomende verwarming Megane IV

Gestart door year3333, 17 januari 2017, 16:36:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

year3333

Even een vraagje, wanneer ik met dit koude weer s'ochtends in de auto stap duurt het vrij lang eer de auto warm is. Langer dan bij mijn Megane 3. Hebben jullie ook deze ervaring misschien? Wat zetten jullie aan? De ronde knoppen op Hi en alleen de airco aan. Lijkt mij althans. Ben benieuwd.

Manutan

Ik laat hem gewoon op de 'auto' (automatisch) stand staan op 20 of 21 graden. De auto is dan binnen 5 minuten warm. Bij mij althans.
Mégane IV Hatchback Energy TCe 130 Bose Noir Etoile

helmar

Ik heb hem ook automatisch staan. maar vind het ontdooien van de ramen nogal lang duren tov mijn oude alfa en opel

Nikk

Helpt natuurlijk sowieso als je de auto van binnen goed droog probeert te houden. Op een zonnige dag ( ja die zijn er weinig nu)  ff twee ramen open. Goede doek om de eerste paar minuten te helpen om zicht te hebben door de voorruit werkt ook nog steeds.
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

Tedo

[mod]Titel wat duidelijker en in het Nederlands geformuleerd.[/mod]

Nikk

Heb je een relatief kleine turbo motor in het vooronder? Kan zijn dat het " producteigenschap " is. Klein motortje ontwikkelt in totaal ook niet zoveel warmte.
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

larsdijkstra

Ik heb een dci 110 GT Line, op stand max zetten en dan is alles snel vrij. Verwarming is heel snel warm
Megane 1 2.0 16v Aria Cabrio 2003, Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008. Ex: Megane 1 2.0 16v F7R hatchback 1999, 2x 19 16v

Abdelitto

Megane 4, 1.5 DCi, en ook heel snel met de warmte. We hadden een strenge winter (nog een beetje) en gaat echt goed alleen ik verwar me snel als mijn voorruit opeens beslagen is dan druk ik op de airco knop aan maar dan is het geen automatisch meer dus daar zit ik nog mee te klooien.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev