Advertenties


Geluidssignaal naderen flitspaal

Gestart door mennoblaauw, 12 december 2016, 09:28:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mennoblaauw

Ik krijg in mijn nieuwe Megane met R-Link 2 geen geluidssignaal meer wanneer ik een flitspaal nader. Is dit wel in te stellen? en zo ja, hoe?

Manutan

Je krijgt een gesproken waarschuwing dat je een flitspaal nadert en vervolgens een gesproken advies om je snelheid te verminderen. Dus geen geluidstoon, als je dat bedoeld.
Mégane IV Hatchback Energy TCe 130 Bose Noir Etoile

mennoblaauw

Ok, dus alleen als je de stem aan hebt staan bij de begeleiding... dat is jammer. Die laat ik meestal uit.
Maar dat is idd wel wat ik bedoel. voorheen kreeg ik een waarschuwingssignaal als ik in de buurt van een flitspaal kwam. Los van de voorwaarde dat ik een routebegeleiding aan had staan.
Begrijp ik nu goed dat dit nu niet meer ingesteld kan worden?

Abdelitto

Uuh ik heb mijn stem uitgeschakeld en als ik binnen paar honder meter bij een flitspaal nader kan ik 2 soorten tonen krijgen: 1: als ik onder de snelheidslimiet zit dan krijg ik maar 1 piep geluid met een popup 50 groen. en 2: herhalende piepgeluiden met rode 50.

Manutan

Ow, die ken ik nog niet. Weet je ook hoe je dat hebt ingesteld? Bij mijn vorige auto, een Clio met R-link 1, kreeg je geen geluidswaarschuwing als je het volume van de navigatie uit had staan. Voor zover ik nu kon zien was dit bij de Megane met R-link 2 ook het geval. Maar als ik jou antwoord lees dan kan het toch.
Mégane IV Hatchback Energy TCe 130 Bose Noir Etoile

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev