Advertenties


Overstap

Gestart door Manutan, 5 mei 2016, 00:13:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tedo

Vervelend, maar dat kan gebeuren bij de eerste afleveringen van een nieuw model.
Hier staat er inmiddels ook eentje in de straat, alleen geen GT.

fdreesen

@robbie2410
Zeker balen. De verkopers konden het niet zeggen, het is wachten op een nieuw onderdeel.
Betreft hier de Talisman en de Megane van een bepaalde productie serie.
( de mijne is ca 4 weken geleden geproduceerd)
Inbouw kost ca 2:45 valt wel mee.
Maar als ik pech heb kan het wel eens weken gaan duren 😪
Maarja kwaliteit/ veiligheid voor alles
Megane  TCe 205 EDC GT Bleu Iron

Robbie2410

Sterkte dan maar met wachten :-)
Hopen dat het meevalt...
Renault Mégane TCe 205 EDC GT

Mick Jagger

Gisteren mijn nieuwe Mégane besteld Y. Krijg hem waarschijnlijk pas in oktober  ;(.
Het is een zwarte Mégane Hatchback Energy TCE 130 Bose uitvoering geworden met als opties:
- pack easy park assist
- pack Vision Comfort
- Renault R-link 2 multimedia- en navigatiesysteem met 8,7" portrait touchscreen + Bose premium audio.
Extra's:
- Set slotbouten
- Zwarte sleutelkaartkap
- Schaalmodel Megane HB zwart.

Nu aftellen naar oktober  !-!
Rij nooit harder, dan je beschermengel kan vliegen.

Manutan

#34
Kan niet anders zeggen dan dat je een uitstekende keuze hebt gemaakt Mick  !-!  ;)
Op het schaalmodel na exact dezelfde bestelling als ik had  :)
Mégane IV Hatchback Energy TCe 130 Bose Noir Etoile

puccini

Citaat van: Manutan op  6 mei 2016, 22:45:50
Vind het ook eigenlijk niet zo erg hoor  :) Best leuk om een van de eerste te zijn die in Nederland rondrijdt in deze mooie nieuwe auto  !-!

Dan moet ik je echt teleurstellen,  ik reed met mijn Megane HB TCe 130 bose al rond op 15 april !  :-)
Megane IV HB TCe 130 Bose

Manutan

Één van de eerste......wel goed lezen hè  :P En zie jij er al veel rijden? Volgens mij zijn we momenteel nog redelijk uniek in onze Nieuwe Megane's  :)
Mégane IV Hatchback Energy TCe 130 Bose Noir Etoile

Tedo

De estate staat nu in de showroom; daarna gaat het hard. Let maar op.  ;)

Manutan

Daar zet Renault wel op in ja. Ook een mooie bak hoor, de estate. Maar ik vind de hb van de nieuwe Megane toch net even wat sportiever ogen. Ben dus zeer tevreden met mijn keuze  :)
Mégane IV Hatchback Energy TCe 130 Bose Noir Etoile

mark29

Dat is vaak zo, de coupe ook maar hoeveel coupes rijden er nu eigenlijk rond van de 3 generatie?
Grootste deel van de markt wil gewoon een station hebben met een trekhaak als onderhandeling, ondanks dat ze die vaak niet nodig hebben, maar zo zijn hollanders nu eenmaal.
Bij ons staat die sinds van de week ook in de showroom samen met de talisman station, echt mooie autos, de achterkant moet ik wel even aan wennen, iet wat log.
Maar een nieuw model is altijd wennen.
Ik denk dat de grandtour echt goed gaat lopen.

Robbie2410

Eindelijk...vandaag van mijn dealer vernomen dat mijn nieuwe Mégane GT in Nederland is aangekomen. Mag ook wel na 4,5 maand wachten.
Nu wachten op bericht dat ie afgeleverd kan worden. :)
Renault Mégane TCe 205 EDC GT

mark29

Heb er net nog in 1 gereden, blijf ze mooi vinden.

fdreesen

 !-! Dan rijden er hier in de buurt over een week of twee, twee van deze mooie rakkers, ik geniet er elke dag van.  :play:
Megane  TCe 205 EDC GT Bleu Iron

Robbie2410

Update:  aflevering bij dealer staat nu gepland voor 23 augustus  !-! _o_

Besteld op 30 maart, productie 18 juli, aflevering bij dealer 15 augustus, aflevering door dealer 23 augustus....4,5 lange maanden...
Renault Mégane TCe 205 EDC GT

Benjamin Renon

Maar is het wachten waard. :)
4,5 maand valt nog mee ken gevallen dat het nog wat langer duurde.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev