Advertenties


Overstap

Gestart door Manutan, 5 mei 2016, 00:13:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Manutan

Citaat van: fdreesen op 20 mei 2016, 18:53:44
:play: Ben ff gaan kijken, mooooooooi ziet er super uit, klein minpuntje: sprietantenne, had een sharkje verwacht....

Shark antenne is als accessoire te verkrijgen maar dan werkt de DAB+ niet meer. Vandaar standaard een sprietje.

Citaat van: Tedo op 20 mei 2016, 19:44:25
Wat goed dat er nog mensen op het forum zitten die een nieuwe Megane (kunnen) kopen!
Ik had verwacht dat de eersten leaserijders zouden zijn.

Hier geen leaserijder hoor. Maar wel een hele goeie deal kunnen maken met de inruil van mijn Clio  !-!

Mégane IV Hatchback Energy TCe 130 Bose Noir Etoile

fdreesen

@tedo:
Inderdaad geen lease rijder, gewoon sparen en zelf betalen  Y
Bedankt voor je tip mbt antenne, maar ik begrijp dat de DAB+ dan niet meer werkt  :?
Megane  TCe 205 EDC GT Bleu Iron

matthew

Welkom megane 4 rijders  _o_

Sprietje kun je vervangen door een klein antenne sprietje van 7cm staat goed en nog goed ontvangst.

fdreesen

Megane  TCe 205 EDC GT Bleu Iron

Yorick

Dik!! Meer meer meer foto's  Y

fdreesen

Na komende zaterdag meer foto's  :play:
Megane  TCe 205 EDC GT Bleu Iron

mark

Mooie kleur  !-! Echt superdik

Manutan

#22
Zaterdag was het dan zover, ik mocht mijn nieuwe Megane Energy TCe 130 Bose ophalen bij mijn dealer. Gelukkig regende het toen (even) niet want je nieuwe auto ophalen in de regen is zoiets als rain on your weddingday!
En wat is ie mooi zeg! Al zeg ik het zelf  ;) Heb er inmiddels al aardig wat tijd in doorgebracht en begin de logica van de systemen al aardig door te krijgen. Ik heb tot nu eigenlijk maar een groot minpunt ontdekt waar andere nieuwe Megane rijders ook mee te maken zullen krijgen. Maar dat zal ik in een nieuw topic bespreken.
Mégane IV Hatchback Energy TCe 130 Bose Noir Etoile

fdreesen

Megane  TCe 205 EDC GT Bleu Iron

mark29

Mooie auto blijft het.

Robbie2410

#25
Citaat van: fdreesen op 23 mei 2016, 13:00:04
Hier is ie:

COOL!!
Dacht dat ik de eerste was met een GT in Blue Iron in Zuid-Limburg:-(
Wanneer heb jij de jouwe besteld? Ik heb de GT besteld eind maart en die wordt pas half augustus verwacht...
Renault Mégane TCe 205 EDC GT

fdreesen

@Robbie 2410
Besteld 11 februari levering zaterdag a.s. ziet er in het echt nog mooier uit dan in de folder
Ik was de eerste met een GT bij de Janssen-Kerres groep :-)

groetjes,

Frans
Megane  TCe 205 EDC GT Bleu Iron

fdreesen

Megane  TCe 205 EDC GT Bleu Iron

fdreesen

Vandaag zou mijn TCE 205 GT afgeleverd worden, hij stond wel mooi te glimmen maar ik kreeg hem niet mee ☹️
Wat bleek: voor een bepaalde reeks is er een terugroep actie (code rood) dat betekent dat er een paar Talismane en Meganes niet de weg op mogen 😰
Mogelijk probleem met de ABS vertelde de beteuterde koper.
Heb zolang een TCE 130 Bose meegekregen, ook niet slecht maarja .......
Megane  TCe 205 EDC GT Bleu Iron

Robbie2410

Citaat van: fdreesen op 28 mei 2016, 17:47:06
Vandaag zou mijn TCE 205 GT afgeleverd worden, hij stond wel mooi te glimmen maar ik kreeg hem niet mee ☹️
Wat bleek: voor een bepaalde reeks is er een terugroep actie (code rood) dat betekent dat er een paar Talismane en Meganes niet de weg op mogen 😰
Mogelijk probleem met de ABS vertelde de beteuterde koper.
Heb zolang een TCE 130 Bose meegekregen, ook niet slecht maarja .......
Dat is balen! Hoe lang gaat dit grapje duren?
Renault Mégane TCe 205 EDC GT

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev