Advertenties


Overstap

Gestart door Manutan, 5 mei 2016, 00:13:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Manutan

Hallo,

Mijn naam is Florus, 43 jaar en wonende in Zuid-Holland onder de rook van Den Haag. Ik ben momenteel nog de trotse eigenaar van een Clio IV uit 2014 maar in verband met een (samengestelde) gezinsuitbreiding met daardoor 3 opgroeiende kids, voelde ik mij toch genoodzaakt de overstap te maken naar de grotere broer van de Clio, de Mégane.

Ik ben nu in ongeduldige afwachting van onderstaande Mégane IV hatchback Energy TCe 130 Bose uitvoering met Led Pure Vision, head up display en pack easy park assist.

Als alles meezit wordt hij over een dikke 2 weken afgeleverd!
Zo te zien ben ik de eerste entry in het Megane IV gedeelte van dit forum. Op zich niet zo heel verwonderlijk aangezien er tot nu toe slechts 561 Megane's IV zijn verkocht in Nederland. Ik hoop echter dat dat er binnen afzienbare tijd een stuk meer gaan worden want oh, wat is ie gaaf, deze auto!



Mégane IV Hatchback Energy TCe 130 Bose Noir Etoile

Tedo

Welkom; je bent inderdaad de eerste in dit deel van het forum.  Y ;)

Bobo1.6

Welkom, het is inderdaad een geweldige auto om te zien! Veel rijplezier van de auto als die geleverd word !-!

Karin

Welkom en heel veel plezier in deze auto

mark


mark29

Mooie auto, hij rijd in ieder geval goed.
Ik verwacht dat de verkopen straks ineens sneller oplopen als de station uitkomt.
En vaak willen mensen wennen aan een nieuw model namelijk, bij ons zijn er ook al een aantal verkocht, maar storm loopt het nog niet.
Het zijn voornamelijk de clios, en natuurlijk de bedrijfswagens.

Manutan

Vind het ook eigenlijk niet zo erg hoor  :) Best leuk om een van de eerste te zijn die in Nederland rondrijdt in deze mooie nieuwe auto  !-!
Mégane IV Hatchback Energy TCe 130 Bose Noir Etoile

fdreesen

Dan ben ik nr 2 op dit forum.
Heb een GT TCe 205 besteld, welke volgens My Renault al een week of drie gereed staat voor transport naar NL (rare logistiek daar bij Renault).
Mag nou wel eens langzaam komen :-)
Megane  TCe 205 EDC GT Bleu Iron

helmar

Zeker raar. Ik heb er ook een gekocht en krijg hem pas eind aug. begin sept. Op het display na alle te combineren opties en ook zwart. Er rijden er straks twee onder rook van den haag van dit forum !-!

Manutan

Goeie keuze!  ;) Die van mij wordt a.s. zaterdag afgeleverd. Ik kan niet wachten! Zo gauw ik hem heb plaats ik een paar foto's!
Mégane IV Hatchback Energy TCe 130 Bose Noir Etoile

fdreesen

Eindelijk !
UW AUTO IS GEARRIVEERD IN NEDERLAND. Uw auto is aangekomen op het Renault distributieterrein in Nederland en staat op het punt getransporteerd te worden naar uw dealer. Deze zal contact met u opnemen, wanneer uw Renault volledig klaar is voor aflevering.  _o_
De eerste in het zuiden (Landgraaf)
!-!
Megane  TCe 205 EDC GT Bleu Iron

fdreesen

 !-! Update:  Levering volgende week zaterdag (28 Mei)  :q
Megane  TCe 205 EDC GT Bleu Iron

Yorick

Ben heul benieuwd!

fdreesen

 :play: Ben ff gaan kijken, mooooooooi ziet er super uit, klein minpuntje: sprietantenne, had een sharkje verwacht.... 
Megane  TCe 205 EDC GT Bleu Iron

Tedo

Wat goed dat er nog mensen op het forum zitten die een nieuwe Megane (kunnen) kopen!
Ik had verwacht dat de eersten leaserijders zouden zijn.
Veel succes met jullie auto's, mannen! Ik kijk over een aantal jaar wel of de 1.6 turbo zich kan meten met de 2.0 turbo van weleer waar ik mee op stap ben (als het tegen die tijd geen Talisman wordt).

Aan die lange antenne kan je wat doen, natuurlijk.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev