Advertenties


computer logmeldingen

Gestart door Timelord, 19 december 2011, 09:34:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Timelord

Iemand enig idee wat voor een storingsmeldingen er opgeslagen worden in zo'n boordcomputer ?

matthew

Die geeft melding als er ergens is niet in orde is,verder wordt niet iets opgeslagen in de boordcomputer aan foutmeldingen.

Timelord


matthew

Ik versta onder een boordcomputer wat je zelf op je display kan zien en skippen naar bv brandstofverbruik.

Wat versta jij onder boordcomputer?

Timelord

O nee, sorry,

ik bedoel de meldingen die ze in de garage kunnen uitlezen met speciale apparatuur.   _o_

matthew

Alle meldingen die electonica aan storingen kunnen geven dit loopt best wel uiteen.
Wil je iets specifieks weten dan?

Timelord

Ik dacht altijd dat als je een storing had, dat ze dan aan de hand van die berichten konden zien wat de oorzaak was.

2 weken geleden was ik in de garage en toen zeiden ze dat ze de oorzaak van m'n probleem niet konden vinden, dat dat niet duidelijk
in de logmeldingen stond.

Dat vond ik vreemd, want waarom zul je iets loggen als het eigenlijk totaal geen nut heeft ?
Ik dacht adat het meldingen zouden zijn als: 14.15 21-12-2012 sensor benzinetank hapert
Meldingen als 14.15 21-12-2012 sensor fail, daar kun je niks mee.

matthew

Bij de megane 3 staat er wel bij welke kilometerstand het voor het laatst heeft plaats gevonden.(mits er iets is opgeslagen natuurlijk).

Timelord

Heeee, dat is wel een intersessant gegeven.  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev