Advertenties


[2007, Clubmeeting] 26 augustus RMC-Gumball in Brabant

Gestart door Dirk Kuipers, 9 januari 2011, 13:25:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dirk Kuipers

[2007, Clubmeeting] 26 augustus RMC-Gumball in Brabant    



We kwamen als 1 van de laatste aan bij het AC restaurant in Oosterhout.(half12) Daar was het weer even een gezellig bij kletsen met de andere rmc-er's. Er gingen een aantal rond 12 uur even mac-en.(ja dat zat er ook).

Tegen half 1 riep Reinier iedereen bijelkaar en vertelde hij wat de bedoeling was van deze dag. Je moest de kortst mogenlijke route rijden tussen de punten .Er waren 5 controle punten waar je je moest melden en je kmstand werd opgeschreven. Je kon bonus km min of plus verdienen door bij elke checkpoint 2 vragen te beantwoorden. Antwoord goed -kilometers ,antwoord fout +kilometers.

Jochem was de eerste die vertrok en vervolgens om de 5 minuten de volgende. Er deden 8auto's aan mee en ik vertrok als laatste.

De eersten waren alweer ongeveer kwart voor 3 terug en ik als laatste om kwart voor5. Er waren veel mooie plekjes op de route om foto's te maken of om effe rond te kijken.

Nadat iedereen binnen was werd er nog onder het genot van een drankje de dag besproken en de uitslag werd bekend gemaakt. Michel Veltman had mede door de bonus km gewonnen. Gefeliciteerd met de eeuwige roem.

Een aantal mensen ging naar huis en de andere gingen nog eerst in de buurt eten voordat ze naar huis gingen. Al met al vond ik het een erg geslaagde dag en mag voor mij volgend jaar weer.

     


       

       




















En complimenten voor de organisatie Reinier en vrienden/vrijwillegers die deze meeting tot een geslaagde dag hebben geleid.


geschreven door: onbekend

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev