Advertenties


[2004, Clubmeeting] 19 juni RMCC-meeting bij MCC Sport in Veghel

Gestart door Dirk Kuipers, 9 januari 2011, 12:12:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dirk Kuipers

[2004, Clubmeeting] 19 juni RMCC-meeting bij MCC Sport in Veghel    

Op zaterdag 19 juni 2004 was het weer tijd voor onze jaarlijkse meeting bij MCC sport te Veghel. Om 10 uur 's morgens stonden de eerste Megane's alweer op het terrein, al snel raakte het echter overvol om uiteindelijk op ruim 40 auto's uit te komen.

Het eerste half uurtje was er de tijd om elkaars auto's te bewonderen en even bij te praten. Om 10.45 werd iedereen bij elkaar geroepen om uitleg te krijgen over de puzzelrit die iets later op de ochtend zou starten. Iedereen had vooraf al het reglement toegestuurd gekregen en gelezen (ahum). Na een korte uitleg van mij kon iedereen zich per tweetal inschrijven voor de pijlenrit.

       

       

       
























     
Om 11.15 vertok de eerste equipe gewapend met de wedstrijdkaart en een nog goed humeur van het terrein van MCC. Er werd om de minuut gestart, dus de auto's zaten lekker dicht op elkaar. Tot ons genoegen bleek de verwarring na de start al groot, de bedoeling was namelijk dat er eerst een aantal rondjes gereden werden op het industrieterrein waardoor de equipes als het goed is na ca 5 min nog een keer langs het startpunt kwamen. Natuurlijk hadden we het niet te makkelijk gemaakt, er zaten nog wel een aantal van deze geintjes in de route verwerkt. Rond 12.30 kwamen de eerste al weer binnen. Iedereen had zoals wel verwacht weer de meest wilde verhalen. We hebben meerdere malen gehoord dat alle controlebordjes weggewaaid waren (ik heb zelf de bordjes opgehaald en wil even melden dat ze er allemaal nog hingen :) , of dat de route bijna onmogelijk in elkaar zat.








         
Onder het vertellen van de sterke verhalen was er nu tijd voor wat te drinken en een broodje. Om 14.00 was de uitlag van de rit bekend en nadat ik van iedereen de scores opgenoemd had (wat voor sommige misschien een beetje frustrerend was) mocht ik de gelukkige winnaars bekend maken: Ide Kat en Marco van Leeuwen. Ze werden beloond met een uiterst fraaie en grote beker.

Hierna gingen de eerste megane's weer richting huis en rond 16.30 gingen de laatste weg van het terrein. Naar mijn mening was het weer een uiterst geslaagde dag! Johan en Frank bedankt, en hopelijk volgend jaar weer!  











       

   
Tot de volgende meeting.....


   

geschreven door: onbekend

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev