Advertenties


[2002, Clubmeeting] 23 juni RMCC-meeting Noord Holland

Gestart door Dirk Kuipers, 8 januari 2011, 10:44:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dirk Kuipers

[2002, Clubmeeting] 23 juni RMCC-meeting Noord Holland

Zondagmorgen en om 08.15 uur loopt mijn wekker af, met een rotklap zet ik hem uit en vraag me af waarom dat ding zo vroeg afgaat. En dan dringt het tot me door, vandaag gaan we naar Noord Holland, naar Remko zijn meeting.

Ik blijf nog ff liggen om rustig wakker te worden en zie door de gordijnen heen dat het zonnetje schijnt. Opgewekt maak ik Ana wakker (die hier niet blij mee is) en sta op om een bakkie koffie te gaan zetten. Computer aan en zie dat Pp en Remko ook al wakker te zijn. Ook in Noord Holland schijnt het het zonnetje al dus mijn humeur wordt alsmaar beter (komt ook door de koffie).
Na 2 bakkies koffie ben ik echt wakker en duik de douche in, Ana is ook al klaar en na de laatste spulletjes in de auto te hebben gezet zijn we klaar om te vertrekken. Dan gaat mijn GSM en Angelique meld dat ze een kwartiertje vertraging heeft. Dus tijd voor nog een bakkie.
Om 10.15 uur ben ik bij de BP om de Coupé nog ff vol te gooien en komt Angelique ook aanrijden. Met gezwinde spoed rijden we naar Waalwijk waar Niels bij de plaatselijke McDonalds al op ons staat te wachten. Verder hoeven we op niemand te wachten dus op naar Noord Holland.
Mijn navigatiesysteem heeft blijkbaar ook zin in een flinke rit want volgens mij hebben we een 20 km te veel gereden maar om 12.30 uur komen we dan aan op de Veilingweg in Bovenkarspel. We staan aan het begin van de Veilingweg en die blijkt ettelijke kilometers lang te zijn. Gelukkig belt Pp al op waar we blijven en hij geeft Remko aan de lijn die ons snel de weg wijst.
We moeten nog een klein stukje rijden en daar zien we de Gele vlag al hangen met Remko en Pp erbij. We zijn er........




   
Op het grasveld staan de coupeetjes en de cabrio's al netjes in gelid en wordt er al druk gefotografeerd en gefilmd.
Vooral de groene Coupé van Robin staat volop in de belangstelling. Robin die een paar maanden geleden nog riep van "Ik doe niks aan mijn auto, hij is al mooi genoeg van zichzelf" verbaasde ons in Didam al met een set mooie velgen en nu konden we genieten van een Renault Sport spoilerset en nieuwe koplampunits.



Nadat ook Claribel aangekomen was riep Remko ons bijeen om koffie te gaan drinken. En daar was ik wel weer aan toe. Hoewel het schitterend weer was er voor ons een plekje gereserveerd onder een tent. Al snel kwam de koffie met de befaamde appelpunt.



Na nog een bakkie nam Remko het woord en vertelde ons de planning van de dag, na de koffie zouden we eerst gaan bowlen en daarna de dag afsluiten in Hoorn bij de Chinees.



Na op het grasveld enkele mensen nog te hebben voorzien van nieuwe stickers reden we hier weg richting het bowlingcentrum. Gelukkig had Remko voor iedereen een route beschrijving gemaakt want de groep raakte al snel uit elkaar.



Aangekomen bij het bowlingcentrum was het parkeerterreintje al gelijk vol met onze Megaantjes wat weer de nodige belangstelling wekte bij toevallige passanten.
Binnen in het bowlingcentrum ging iedereen snel op zoek naar passende schoenen, de bowlingbanen waren snel bezet en het spel kon beginnen. Sommige mensen riepen dat ze al jaren niet meer gebowld hadden maar begonnen gelijk met gooien van strikes, dus ik heb zo het flauwe vermoeden dat er de afgelopen weken door enkele flink geoefend is.




   
Ik heb echt geprobeerd om meer foto's te nemen in de bowlingcentrum, maar Niels liep telkens in de weg, dus dat lukte niet.



De stemming zat er goed in en op enkele banen woedde een hevige competitie. Kans om dorst te krijgen was er niet want we waren voorzien van meer dan genoeg muntjes (zoveel zelfs dat we aan het einde nog over hadden). Maar aan al het leuke komt een einde en nadat iedereen zijn eigen schoenen weer gevonden had gingen we weer naar onze auto's. Omdat enkele ons na het bowlen zouden verlaten besloten we op het parkeerterrein bij het bowlingcentrum Remko alvast te bedanken voor al het werk wat hij in de organisatie voor deze dag had gestoken.

Maar ondertussen hadden we na al het zware sporten toch wel honger gekregen dus op naar de Chinees. Ook hiervoor moesten we weer een stukkie rijden en mede dankzij de routebeschrijving wist iedereen de Chinees te vinden.



Achterin het restaurant waren 2 rijen tafels voor ons gereserveerd en nadat iedereen een plekje had bemachtigd konden we beginnen aan de soep.



Na het kopje soep konden we naar het buffet lopen om zelf onze borden op te scheppen, er was genoeg keuze en het zag er allemaal heerlijk uit.




   
Nadat we onze magen vol hadden besloten we deze dag met hoe de meest begonnen begonnen zijn: KOFFIE....en voor Niels was er eenklein kopje koffie.



En zo kwam er een eind aan een in mijn ogen (en gelukkig ook van de andere) hele leuke dag. Een dag die nu eens niet uitsluitend in het teken van de Coupe's en Cabrio's stond maar om elkaar ook eens in een andere omgeving te zien.

Namens alle aanwezige wil ik Remko nogmaals bedanken voor het mogelijk maken van deze dag.

Het volgende evenement is Automaxx op 29 en 30 juni.


geschreven door: onbekend

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev