Advertenties


Op zoek naar zonnenschermen voor de Megane Estate

Gestart door Cocoon, 3 juli 2018, 15:48:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cocoon

Zou super zijn Hans, als dat lukt.
Volgende week nog naar de garage voor de eerste beurt.
Kan ik in de tussentijd overwegen wat te doen...

!-!

adinsx

Ik ben inmiddels thuis van vakantie en heb de foto's nu vanuit de laptop naar imgur gezet. Zie hieronder.
Ik blijft erbij dat de set van Laitovo welke ik voor de III had veel beter paste (die bleef ook vóór de ruit zodat het raam makkelijker open en dicht kan.
Ook is de stof fijnmaziger t.o.v. deze originele Renaultset. Hieronder drie foto's waar je de stof ziet, maar ook hoe het 'past'. Ok, voor 165,- nog steeds een prima set, maar ik verkoop ze sowieso weer zodra Laitovo een set voor de IV Estate heeft.

Heb overigens ook de volledige set. Dus zeven schermpjes in totaal, foto's alleen van een achterportier:







Hans heeft dezelfde set
Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

cortrans

#17
Met alle respect.... Maar dan zit de set die ik heb van PrivecyShades.nl toch netter hoor.... Alleen voor de Hatchback bestaat de set uit 4 delen (2x voor de achterruit, en beide achterportieren) En dus was de prijs ook lager
(verkocht) Mégane iV Hatchback dCi 110 Bose, 8.7 inch R-link II, Easy Life Pack, kleur: Rouge Flammé. Staat nu op zwarte alu velgen van Dezent TD Dark met Kleber Krisalp met 205/55/16' winterbanden

www.beroepschauffeurs.com (HET forum voor de beroepschauffeur)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev