Advertenties


20 Januari 2013 - Algemene ledenvergadering + Karten.

Gestart door Dennis Postma, 22 december 2012, 18:35:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Dante

Ik ben ook aanwezig bij de ALV & zal aldaar m'n lidmaatschap verlengen !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

juul

Goed dat je me helpt herinneren Dante ik zal het lidmaatschap zo spoedig mogelijk betalen.

Rick Santbergen

Citaat van: ShiftGear ( Erwin de Rijke ) op 10 januari 2013, 00:46:17
Heej, ik sta er nog niet tussen zie ik, maar ik ben er ook aanwezig, ik ga niet karten, heb daar geen zin in! we rijden al in een snelle kart genaamd Mégane 16v!  :q :q :q :q

Bij wie heb je via de mail officieel aangemeld????

Benjamin Renon

Vandaag is de laatste dag om aan te melden. Kom gezellig aan en kom meer te weten over de club en eigen inbreng is ook welkom.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma


Graag even jullie aandacht:

Als het goed is heeft iedereen een herinneringsmail ontvangen.

Mocht je deze niet gehad hebben, wel lid zijn, en graag aanwezig willen zijn. Stuur dan even een PM naar Roy of Rebecca met daarin je inschrijving en je e-mail adres.

Verder is het nog mogelijk je tot en met vrijdag 18 Januari in te schrijven voor deze meeting.

Roadkill (Michiel)

Ik ga er niet bij zijn, financieel ff niet handig, maar denk dat het vooral weertechnisch wel eens een hele toer zou kunnen gaan worden... :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dennis Postma


matthew

Meeting is gratis,alleen het karten als optie kost geld.

Misschien kun je anders met iemand carpolen.

Renegade (Mark)

Ik zal er niet bij kunnen zijn omdat het geld voor deze maand op is en de dag erna mijn tentamenweek begint l-

Dennis Postma

Jammer. Zoals Matthew al zegt is de ALV gratis en kost alleen het karten geld wanneer je daar aan mee doet.

Karin


Rogier

De meeting is inderdaad wel gratis, maar de benzine niet :P ik ga deze week ook met de trein en zo weinig mogelijk de auto te gebruiken deze week  om van het weekend erbij te kunnen zijn, als de tank bijna leeg is dan kom ik helaas ook niet.

Roadkill (Michiel)

#58
Zou wel kunnen,misschien, maar blijf lekker thuis (we zijn dan ook kindloos voor het eerst sinds lange tijd ;). Maar goed ik ga het er zo wie zo niet op wagen (vind het ook beetje raar om nu te zeggen dat ik wel kom, en als het dan toch glad is ga zeggen dat ik niet kom (ik rij gewoon niet met gladheid als het niet nodig is)

En wat Rogier ook al zegt, de meeting is dan wel gratis, maar de brandstof dan weer niet, en ben ook lekker aan het klussen thuis, dus komt ff niet uit,financieel,tijd,en weersvoorspelling (7 april ga ik wel proberen te halen, maar dat is dan weer afhankelijk van eventueel werk.. :D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Edwin Postma

Ik krijg vandaag te horen of ik zondag vrij ben :q
Heb ze voorgelegd zaterdag te werken ipv zondag.
Was een goed plan. Maar moesten ze wel even kijken of ze iemand over hebben
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev