Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 31

Gestart door Stefan, 26 mei 2010, 21:38:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Colin

@ Lammert: Ik zou zeggen zwart en dan evt je dak ook nog zwart. Trek je het thema een beetje door naar mijn idee.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Lammert

maybe maybe , ik wil eerst mijn kofferklep laten doen , daar ga ik eerst ff voor sparen . ik ga morgen/vandaag ff naar leeuwarden  , ff naar het adres die dirk kuipers me gaf waar hij ook zijn achterklep heeft laten doen
tuning is an art

Roy (Coup a One)

Lammert,

Trouwens wat is het anders, je rijd neem ik aan toch ook wel met je bolide over de straat terwijl hij net niet helemaal af is zoals je het gewild zou hebben!?

Ga de meeting's gewoon af, je zult er zelf ook plezier aan krijgen wanneer je complimenten krijgt van andere meetinghouders want ze zien je auto in styl verranderen en ook dat "doet je zekers groeien" en na groei komt bloeien en oogsten :D wat wil je nog meer, anders rijd je toch wel mercedes :grin:


Lammert

Citaat van: CoupOne op  5 augustus 2010, 00:33:18
Lammert,

Trouwens wat is het anders, je rijd neem ik aan toch ook wel met je bolide over de straat terwijl hij net niet helemaal af is zoals je het gewild zou hebben!?

Ga de meeting's gewoon af, je zult er zelf ook plezier aan krijgen wanneer je complimenten krijgt van andere meetinghouders want ze zien je auto in styl verranderen en ook dat "doet je zekers groeien" en na groei komt bloeien en oogsten :D wat wil je nog meer, anders rijd je toch wel mercedes :grin:


haha hier moet ik je wel gelijk in geven :)
tuning is an art

matthew

Goed bezig Lammert.

Wat wel mooier zou zijn voor je project pagina is,dat je alles laat staan van wat je hebt gedaan en niet je eerste post opfrist.

Zo blijven wij de veranderingen ook juist zien gebeuren.

Dennis Postma

Nette lichten Koen, al vond ik de orginele ook absoluut niet verkeerd staan in jouw geval.  Y

Rogier

ik vondt de originele toch net een stukkie mooier staan, maar dat is mijn mening hoor;)

Lammert

goed bezig koen , begint er op te lijken!
tuning is an art

Koentje

#203
Dank jullie wel voor de reacties, al zijn het meer negatieve berichten. :D
Ik zat er ook eerst beetje raar naar te kijken maar vind het wel leuker staan :P
En ik vond de standaard lampen beetje te standaard ;)

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

paikey

Moet toch mijn mening delen met rogier dat ik de orginele mooier vond maar het gaat om wat jij mooi vind !-!
Heb je de lampen trouwens wel afgekit?

Koentje

Het afkitte is door de vorige eigenaar gedaan.
Hij heeft zwart kit gebruikt.

Rogier

lammert het begin is er !-!
ik ken aardig wat mensen die na street legal gaan, misschien pak ik de 27ste ook mee zal der even diep over na denken ;)

paikey

Lekker bezig lammert !-!
Wel zonde dat je je kenteken met 2 boutjes door je bumper hebt gemaakt.....Als je het
kenteken er nu afhaalt op meetings zie je 2 gaatjes....zonde.

Lammert

Citaat van: paikey op 13 augustus 2010, 23:56:44
Lekker bezig lammert !-!
Wel zonde dat je je kenteken met 2 boutjes door je bumper hebt gemaakt.....Als je het
kenteken er nu afhaalt op meetings zie je 2 gaatjes....zonde.
daar verzin ik nog wel iets op + ik maak ze zowiesow ff geel die boutjes , maar dat gaat goed komen maatje
tuning is an art

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev