Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 31

Gestart door Stefan, 26 mei 2010, 21:38:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Colin

@Maris: Erg dikke velgen. Staan goed onder het totaalplaatje.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Dennis Postma

Hey Mariska.

Knappe wielen zeg. Zal de auto erg goed staan denk ik.  _o_

Rogier

zijn zeker mooie wielen ;)

maar lijken die wielen niet op de wielen van de cabrio die we in gronou zagen ???

matthew

@Mariska

Dat zijn nette velgen en staan goed onder de cabrio.

Ook leuk weer eens wat van je te horen/zien.
Kom maar weer eens naar een meeting want daar missen we je.

Rogier

ziet er dik uit dirk ben razend benieuwt hoe het eruit gaat zien;) hoeveel pk haal je hier mee ?

en alvast een fijne vakantie !-!

Lammert

echt een vette bak rogier , ben beetje jaloers op die achterklep van je :P
tuning is an art

Rogier

dank je lammert, kom binnenkort een keer met een club meeting mee ;) kunnnen we die van jou bewondere maar jij ook die van ons uiteraard :)

Lammert

ik zat serieus net te kijken naar de meetingkalender , Ben al een tijdje lid van de meganeclub maar weinig meetings geweest omdat de auto niet af was . maar ik wil es vaker naar de RMC meetings gaan , lijkt me echt gaaf :) ik post ook ff wat nieuwe foto's hoe ie er nu bij staat
tuning is an art

Dennis Postma

Je auto hoeft niet af te zijn om naar een meeting te mogen komen hoor. Je zult niet de 1e zijn.  :)

Lammert

nee weet ik , maar zo zit ik in elkaar, ik baal als een stekker als ik weet dat nog iets niet klaar is
Maar hij ziet er nu ook goed uit ,  volgend jaar ff die kofferklep  :) maar goed ik ga nu kalender in de gaten houden en dan ga ik zeker komen :)
tuning is an art

Rogier

ik zit ook zo in elkaar vondt het al erg genoeg om met een witte achterbumper in gronou te staan :P
gelukkig was ik niet de enige :P

ik zal je foto's ff checken lammert ;)

Lammert

tuning is an art

Rogier

ziet er strak uit lammert ;) alleen die kofferklep kan echt niet zo :P die moet gewoon strak gemaakt worden.
ga je de zwarte kleur nog meer toepassen aan de auto of laat je het bij de kap ?

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Lammert

thanx boys , dat weet ik nog niet rogier , ik heb echt nog geen flauw idee , ik zou zeggen tips = welcome
tuning is an art

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev