Advertenties


Aankoopadvies Megane III 1.5dci 2010 236000km

Gestart door ejdb, 18 november 2017, 14:54:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ejdb

Nu mijn megane II door iemand, die appen in de auto belangrijker vond dan op het verkeer te letten, in puin is gereden ben ik op zoek gegaan naar een andere auto. Het moet een diesel worden gezien de kms die ik dagelijks rij (200km snelweg)

Megane 2 beviel mij prima maar ben nu toch naar een iets nieuwer type aan het kijken.

Heb nu mijn oog laten vallen op een Mégane Estate - 1.5 dCi Dynamique van okt 2010 met nu 236000 op de teller.

Van de megane II is er een mooie overzicht van de aandachtspunten per motortype. Is er ook zoiets voor de megane III? Ik kon het niet vinden.

Maar ik hoor graag jullie tips voor een dergelijke auto. Distributieriem is een jaar geleden vervangen dus die kan even door. Roetfilter wist de verkoper zo een twee drie niet. Moet van deze het roetfilter periodiek vervangen worden of is hij "onderhoudsvrij"?

zijn deze kms problematisch? ik plan er zelf nog een jaar of 3-4 mee te rijden (ongeveer 35000 per jaar).

Ik hoor graag jullie tupes/aandachtspunten/opmerkingen etc.

Groet,
Evert



ejdb

Heeft er niemand tips of specifieke aandachtspunten waar ik op moet letten bij de aanschaf van een megane 1.5dci 110pk dynamique uit 2010 met 236000km ??

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev