Advertenties


autoradio voor Renault Megane cabrio 1.6 1997

Gestart door kianzzz, 29 januari 2012, 00:41:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kianzzz

In mijn auto uit 1997 zit een autoradio van philips met casseteband afspeler :afro:. Nou wil ik graag een nieuwe radio erin laten zetten door een vriend van me, maar ik vraag me af of zomaar alle autoradio's erin passen? Ik zou er graag 1 gaan kopen met cd speler, usb aansluiting en aux ingang. Iemand suggesties voor een bepaald type/merk? En dan nog een vraagje... het lijkt wel of er speakers zitten voor in mijn auto (links en rechts achter de voorruit), maar als ik het dekseltje eraf haal dan zit er helemaal niks in op een paar draden na...die zijn er dus waarschijnlijk gewoon uitgehaald? of is het iets anders hihi?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes

Dante

De meeste radio's zijn enkel DIN (formaat) met ISO-connectoren (aansluiting) dus dat zou sowieso moeten passen en werken. Onder die kapjes behoren tweeters te zitten, maar iemand heeft die dus al verwijderd...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rohald

Hier een link van Kieskeurig met de opties usb, din1 en aux-ingang al aangelopen.
Moet je alleen nog zelf de prijs opgeven (kan niet in jouw portomenee kijken) en misschien heb je wel een merk-voorkeur.
Hou er wel rekening mee dat als je nu stuurwielbediening heb, je die met een niet-geïntegreerde radio niet kan gebruiken. Daar heb je dan wel weer een speciaal stekkertje voor nodig. Tenzij je deze van marktplaats neem. De verkoper heeft het over een Megane 2, maar ik weet dat hij hem al een tijdje geleden ook te koop had staan. En toen was hij nog voor een Megane 1. Dus of de verkoper weet het niet, of hij kan op beide :)

Voor wat de tweeters betreft: zie Dante's opmerking !-!
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Dante

#3
En bij Conrad onder Auto -> Multimedia -> Autoradio's vind je eventueel een flinke lijst autoradio's in allerlei prijscategoriën !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rohald

2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

RobScénic

Of je kunt kijken bij deze sites:

http://www.rondevries.nl

http://www.acr.ch/shop/index.php
Deze laatste heeft dealers door heel nederland zitten.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev