Advertenties


Algemeen autonieuws

Gestart door Timo Zuiderduin, 7 februari 2006, 21:35:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tuned

mixje van een rx 8 en een speedster?

Dennis Postma

Dat ziet er lekker extreem uit.  _o_

sebastiaan

doet mij denken aan een smart en een opel (hoe die uitvoeringen heten weet ik niet want ik vind ze beide niet mooi) dit vind ik trouwens ook niet mooi..

Timski

Dit lijkt idd op een rip-off van een Slopel Speedster. Dan ben je als Audi zijnde niet bepaald goed bezig.  l-

Tuned

Citaat van: sebastiaan op 19 juli 2006, 16:35:30
doet mij denken aan een smart en een opel (hoe die uitvoeringen heten weet ik niet want ik vind ze beide niet mooi) dit vind ik trouwens ook niet mooi..

smart roadster en opel speedster :D
namen zeggen al genoeg ;)
als je er al een stoere naam aan moet geven zal de auto nie veel soeps zijn hahahahaha

Niels Nederlof

" die richtig gute Autofahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" Walter Rörhl

Timo Zuiderduin

Audi is goed bezig  _o_

na de gefacelifte TT komt er (zoals wellicht bekend) volgend jaar de R8 op basis van de Lamborghini Murcielago (tegenwoordig ook van de VAG-groep). Ik kan niet wachten tot die auto er is.

en nu lees ik dat er ook plannen zijn voor een 4 deurs coupe  !-!


Dennis Postma

Is inderdaad een lekker dikke coupe. En voor de mensen die ´m nog niet gezien hebben, dit is de R8 tijdens een of andere testrit, dan kun je al een beetje zien wat je verwachten kunt. Hier is trouwens te zien nog op Gallardo velgen  ;)




_o_

Timo Zuiderduin

hier nog een mooi plaatje:


Wouter

en voor de mensen die geen genoeg kunnen krijgen van de R8 kun je altijd nog even op de audi site kijken www.audi.nl

Even op de R8 klikken en je gaat een soort mini site binnen. Ziet er vooral grafisch echt top uit die site en je kunt aan het eind je eigen r8 samenstellen !-!
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

Dennis Postma

Even dit topic omhoog schoppen met de nieuwe Spyker C12 Zagato  ;)

http://www.spykercars.com/?pag=8

Timo Zuiderduin

Spyker  _o_ _o_

Just Lovin it !!

Nils


sebastiaan

lijkt wel de kont van een baviaan...

Jeroen


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev