Advertenties


Voortrein M?gane RS

Gestart door Hans, 20 januari 2005, 22:18:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen

Cool, we zouden eens een vergelijkende test kunnen doen 1.6 16v  <-> 2.0 RS, alleen is mijn onderstel niet meer standaard  ;)

Michel Cijs

dus we hebben hier te maken met 1 potentieel 1e RS clublid  ;D ;)

RdW

Hans, je mag hem bij mij wel op de brug zetten om hem eens goed te bekijken.
dus bij deze .... :D

kunnen we meteen foto's maken,
een normale, zoals die van Jeroen (was),
heb ik ook nog wel ergens.... :)

RdW

Citaat van: Hans op  2 februari 2005, 22:24:09
Remko, een extra blokje om 's avonds zal het proces drastisch kunnen bespoedigen. Je moet creatief zijn tegenwoordig...? ;)


een extra blokje om ga ik iedere avond...ik moet wel... :)


Navione

Citaat van: Jeroen op  2 februari 2005, 23:10:51
Cool, we zouden eens een vergelijkende test kunnen doen 1.6 16v <-> 2.0 RS, alleen is mijn onderstel niet meer standaard ;)

Wat zou je willen vergelijken? Lijkt me een oneerlijke strijd...

Ken je het artikel uit Alpine Magazine van onze collega's van Club Renault Sportives waarin de M?gane wordt vergeleken met een Seat Leon en een Ford Focus. Die waren min of meer aan elkaar gewaagd.

Maar helaas ook in dat artikel geen uitweiding over de M?gane voortrein, om maar weer eens on topic te komen ;)

Groet, Hans.

Jeroen

De wegligging, ik snap ook wel dat je me 3 x om mijn oren rijdt met 110 pk meer  ;)

Navione

Citaat van: Remko de W. op  2 februari 2005, 23:29:44
Hans, je mag hem bij mij wel op de brug zetten om hem eens goed te bekijken.
dus bij deze .... :D

Bedankt voor je aanbod. Waar woon je / staat jouw brug?

Je brengt me overigens op een idee: mijn broer heeft een automobielbedrijf ( neen, geen Renault ;) ).

't Gaat toch meer moeite kosten dan ik dacht om jou aan een RS te helpen. Is er nog wat te verdienen met het fokken van rashonden?

Groet, Hans.


Navione

Citaat van: Michel Cijs op  2 februari 2005, 23:13:16
dus we hebben hier te maken met 1 potentieel 1e RS clublid ;D ;)

Ik vrees dat het ook daarbij zal moeten blijven. De gemiddelde leeftijd van het clublid zal dramatisch stijgen als ik mee ga doen...

Hou me ten goede, ik heb totaal geen moeite met datgene waar de meesten van jullie mee bezig zijn. Zolang er maar geen overlast in de vorm van a-sociaal en daardoor gevaarlijk rijgedrag of bovenmatige herrie uit boom-bakken of meer-vermogen-simulerende herriepijpen van komt...

Maar ik zie mezelf nog niet de auto op zaterdag helemaal oppoetsen om op zondag ergens op een grasveld (hopelijk) bewonderd te worden. Ik heb dat dondersteentje aangeschaft omdat ik daarin rijden voor mezelf leuk vind nadat ik een aantal sportieve maar ook karakterloze auto's gereden heb.

(Dat ik niet veel poets, kun je hiernaast zien: acht dagen oud en wit van 't zout!)

Dat je me op dit forum aantreft, komt omdat ik zeer in de techniek ge?nteresseerd ben en hoop daar samen met jullie wat verder in te komen.

En zo komen we weer on topic: de voortrein...

Groet, Hans.
?

? ?

Michel Cijs

zoals gezegd potentieel  :D

maar ook de inbreng in het forum wordt gewaardeerd

tis iig een club voor en door liefhebbers vd megane in zijn algemeenheid dus elke megane-rijder of geinteresseerde is welkom in de club en uiteraard op het forum  :D :D

RdW

Mijn brug is, zeg maar een brug te ver.... :)

en wat betreft de gemiddelde leeftijd, die haal ik al flink omhoog.... ;D

en er is maar 1 aso, tenminste zijn wagen, die is zo asociaal groot..... ;)

en om weer ontopic te komen,
zou je mij het typenummer van je rs kunnen geven(mag ook via pm of mail),
dan kan ik dialogys eens kijken naar plaatjes int werkplaatsboek,
van de voortrein o.a.

staat in de rechterdeur, op de sticker...

Groet Remko

Navione

Remko,

in de stijl van het rechter portier kom ik twee (of zo je wilt, ??n sticker bestaande uit twee delen) stickers tegen met een handvol codes. Welke uit de verzameling wil je hebben?

Groet, Hans.

RdW

bovenste links is het typenummer,
bv... DA04

bovenste rechts is fabrikagenummer,
bv T003007

deze bedoelde ik... ;)

Navione

@Remko:

Als je het gehele VIN nodig had, zou ik je persoonlijk gemaild hebben.

Maar deze algemene codes kunnen wel over het forum, lijkt me.

In vond deze info: CMOM en K003528.

Misschien gooi ik O's en 0-en door elkaar, maar daar weet jij ongetwijfeld weg mee.

Ben benieuwd wat je over die voortrein kunt vinden. :D

Groet, Hans.

RdW

het is een 0 (nul) maar ik ga ff voor je neuzen...


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev