Advertenties


Deurpaneel verwijderen

Gestart door Pilatus, 17 december 2005, 00:41:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pilatus

In mijn megane 2 zit een irritante rammeltje. Ik ben van plan het deurpaneel te werwijderen om te kijken wat er mee loos is.
Wat moet ik losschroeven en waar moet ik misschien nog mee voorzichtig mee zijn?

Alvast bedankt

drbiqs

Weet niet precies wat je los moet maken,maar zou voorzichtig zijn bij de bediening van je ramen.
Mischien een tip(doe ik zelf ook als ik het niet weet) vraag het ff aan de monteurs bij de dealer,weten meestal wel wat je moet doen.
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

Greencabrio


RdW

staat nog geen meg2 bij toch... ???

GVR

Het klemmetje van de raambediening in de linker voorportier heeft de neiging nogal gauw aftebreken.Dus pas daar goed mee op. Deurpaneel bestaat uit meerdere delen dus ook daar goed uitkijken of je alle schroeven/klemmen hebt losgemaakt. SUCCES  :D

Pilatus

Bedankt voor de tips.Ik denk dat ik het toch maar aan de dealer overlaat. Ik trouwens nog een andere vraag: Ik wil een Parrot carkit installeren en deze wordt ertussen gezet met ISO stekkers.Nu had ik de radio al losgehaald maar volgens mij is dit alleen een bedieningsunit met wisselaar. Nu denk ik dat de radio (met ISO stekkers) ergens anders zit verstopt in de auto. Weet iemand waar?????

RdW

Welke uitvoering heb je dan,
want volgens mij zitten de 2 iso-stekkers gewoon achterin je radio...

Pilatus

Type Systeme auditorium Cabasse.  Achterop zitten geen iso stekkers maar een smalle groene. Daarom denk ik dat dit puur alleen de cd wisselaar en bediening van de radio is.

RdW


Pilatus


RdW

ja, hoe ver achterin kun je he... ;D

ik bedoel in je achterbak, en dan links achter de bekleding,
weet het niet zeker...

Pilatus

THNX. Ik zal morgen de kofferbak eens onder de loep nemen!!!

Pilatus

Yepp,radio zit rechtsachterin de kofferbak, met de iso-stekkers.

RdW

Wat zit er links dan... :) ??? :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev