Advertenties


Ruitenwissers werken niet.

Gestart door makelt, 27 november 2005, 00:53:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

makelt

Joeppie de poeppie, het sneeuwt weer eens in Nederland.  :-\

Dacht ik vanmorgen dus mooi even de sneeuw mbv. de ruitenwissers te verwijderen, bleek die natte sneeuw toch iets te veel van het goede te zijn. Meteen de ruitenwisers uit gezet, maar kennelijk toch te laat : er is geen beweging meer in te krijgen.  :'(

Nu heb ik in het onderhoudsboekje gelezen dat dit aan de zekering kan liggen. Echter, in het zekeringenkastje is geen zekering voor de (voor)ruitenwissers aanwezig; kennelijk moet dat ding dus ergens anders zitten. Iemand enig idee waar dat dan kan zijn?

svennyboy

Joepieeeee ?:embarassed:

Ik heb precies hetzelfde probleem, heb ook alle zekeringen eruit gehaald, daar ik ook nog eens een fijn lampje van mijn gasinstallatie heb zitten over het plaatje van het schemaatje der zekeringen ?::)

Ik denk, en ik hoop dat het 'maar' een kapot relais is, en ik zag er 1tje naast de zekeringetjes zitten. Weet iemand of dit relais van de ruitenwissers is ??? Anders denk ik dat het een ritje garage wordt. Ik heb overigens niks geroken of rook voorbij zien komen, dus ik denk dat in mijn geval het motortje niet kapot is...

Ik hoor het ook graag...... :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev