Advertenties


Vlekken op kap boven instrumentarium

Gestart door wakky, 3 november 2005, 14:22:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wakky

M'n M?gane uit maart 2004 vertoond, als ie een tijdje in de zon heeft gestaan, hele lelijke vlekken op de kap boven de klokkenwinkel. Ik heb dit bij de 15.000km check-up aangegeven bij de dealer, en deze heeft, naar eigen zeggen, de kap vervangen. Zomer 2005 kreeg ik echter weer last van hetzelfde euvel. De vlekken verschenen weer. Ze zijn vrij gemakkelijk we te poetsen, maar een dag of 2 a 3 later zitten ze er weer. Bij de 60.000km maar weer bij de dealer aangegeven, deze zei het op te nemen met Renault Nederland. Vervolgens niets meer van gehoord. Nou kwam ik vorige week m'n buurman tegen (die ook een M?gane II rijdt) en zag dat hij van precies hetzelfde probleem last heeft. Op zijn aanraden heb ik zelf maar 's contact gezocht met Renault Nederland met de vraag of ze vaker deze 'klacht' hebben gehad. Als reactie kreeg ik dat dit de eerste keer was dat ze ervan hoorden, denken dat het aan de statische elektriciteit van de klokken ligt (right), en er niets aan kunnen/willen doen. Mijn vraag hier, hebben wellicht meerdere M?gane II rijders hier last van?

RdW


drbiqs

Hoi
Heb zelf ook eem meg 2 maar heb er geen last van,sorry.
Mijn ervaring is wel als er iets niet snel genoeg door de deale wordt gereageerd om dan naar renault nederland te gaan.
Ben er zelf door renault nederland te bellen wel netjes geholpen.
succes er mee.
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

Jacob

Hello,

Ik heb zelf het probleem bij mijn megane ook. Had laatst als vervangend vervoer van mijn renault dealertje een andere megane 2 meegekregen, deze was nog een paar maanden nieuwer als die van mij en die had het probleem ook.

Heb dit ook later nog bij een verkoper gemeld (de balie was al weer dicht) en hij had het ook nog niet eerder gezien. Hij begon wel gelijk dat ik dit direct moest claimen bij Renault!

Moet morgen toch nog in de buurt van mijn dealertje zijn, dan zal ik dat gelijk maar eens ff melden  ;D Anders gelijk maar een mailtje sturen naar Renault Nederland, kijken of ik ook zo'n reactie terug krijg.

Gr. Jacob.

drbiqs

Denk dat je beter ff kan bellen,heb ik ook gedaan en werd netjes geholpe.
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

GVR

Is mij tot nu toe nog nooit opgevallen. Zal er eens wat kritischer naar gaan kijken morgen.

wakky

Hoi GVR,
denk dat nu kijken niet zoveel opleverd; momenteel heeft mijn Megane er (ook) geen last van. Alleen bij veel zon en een flink hoog temperatuurtje. Maakt het claimen bij Renault overigens wel lastig  :(

GVR

Tis me eerder ook nooit opgevallen en ik zit toch aardig vaak in de auto. :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev