Advertenties


Banden merk

Gestart door drbiqs, 16 augustus 2005, 10:06:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

drbiqs

Hallo
Ben van plan om een nieuw setje velgen plus banden aan te schaffen,en kwam op een banden merk "Federal" terecht.
Heeft iemand of weet iemand hier ervaring mee.
Weet dat het een merk is uit australia is en had er nog nooit van gehoord.
Ben van plan om een proline ps setje aan te schaffen in 18 inch,http://www.hoogendoornwheels.flashpage.nl/ hier hadden ze een
mooie aanbieding voor nog geen ?1200.00 Met de federal banden.
Weet alleen niet wat dat voor banden zijn.
Alvast bedankt en ik hoor het wel.
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

Jeroen

Geen idee of het goede banden zijn.

Ik heb toendertijd voor de Proline PE met Pirrelli P7000 banden zo'n 1200,00 euro betaald.
Bij Hoogendoorn zou het 1100,00 euro zijn.

drbiqs

Hoi Jeroen
Die Pirrelli P7000 banden is dat wat,betreft wegligging en slijtage,heb er geen ervaring mee.
Ik heb er nu Michelin's onder zitten en ben er wel tevreden over heb er al zo'n 55000 km mee weg.
Had wel weer Michelin's willen hebben maar dan wordt het een beetje prijzig.
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

Jeroen

Ze bevallen mij prima.

En over de bandenspanning sensors, lees hier even:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=16461

Reinier Goorden

Heb mijn velgen ook daar gekocht met de federals, tot nog toe zeer tevreden over de banden. Let alleen wel goed op dat ze goed geballanceerd worden/zijn. :D

drbiqs

Bedankt voor de reactie's jongens.
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev