Advertenties


kachelventilator doet het niet meer.

Gestart door kornfed, 1 januari 2014, 18:27:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mark29

Ik wou hem quoten maar dat ging fout.

Ik gaf er mee aan dat ik een aantal dingen al aangaf, die hij vervolgens bij de dealer ook al te horen kreeg.
En vervolgens reageerde ik er nog op, onderste stukje, maar lijkt inderdaad 1 stuk tekst nu.

boeiend word een lang verhaal
gewoon een nieuwe ventilatormotor in knopen en de waarschijnlijke waterlekkage verhelpen voor er weer een motortje kapot gaat.

kornfed

Kachelventilator is inmiddels binnen. Nu nog een afspraak maken maar dat gaat niet meer lukken op zeer korte termijn. Ik denk dat ik zaterdag zelf maar eens ga proberen de motor te vervangen. Gaspedaal/rempedaal moet eruit en dan zit er blijkbaar een gaffel en een draadeind in de weg maar met veel geduld gaat het misschien wel lukken.
Iemand nog goede tips?
Renault Megane Grand tour 1.4 tech road (LPG) bwjr:10/2005

kornfed

Vanmiddag begonnen aan de kachelventilator. Het viel erg mee. In ruim een uur was de klus geklaard en werkt alles weer zoals het hoort.
Totale kosten: 95 euro!
Renault Megane Grand tour 1.4 tech road (LPG) bwjr:10/2005

danny buggenhout

kun je me zeggen waar die zit en als het stuurhuis eruit moet. (megane stationwagon 2007of waar vind ik een reparatiehandboek?

kornfed

Stuurhuis hoeft er niet uit. Je hoeft alleen maar je pedalenset eruit te halen. Dan zit de vantilator boven in het dashboard.
Je kan het beste de nieuwe erbij hebben dan herken je alles veel makkelijker.
Ik heb hier ergens een werkbeschrijving gebruikt en dat ging perfect. Alleen het eruit halen vergt wat geduld en een handigheidje.
Ik zal even zoeken of ik de handleiding nog kan vinden. Staat hier ergens op het forum.
Renault Megane Grand tour 1.4 tech road (LPG) bwjr:10/2005

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev