Advertenties


Zwarte kunststof driehoekjes die voor de zijspiegels zitten verkleuren

Gestart door Tedo, 3 april 2012, 19:28:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tedo

Een vaak gehoorde klacht bij de Megane II is dat de zwarte kunststof driehoekjes die zich op de zijschermen voor de zijspiegels bevinden na verloop van tijd verkleuren. Met kunststofconditioner o.i.d. is het nog wel wat bij te werken, maar echt mooi wordt het nooit. Iemand nog tips? Of maar nieuwe bestellen (wat zou dat kosten)?

Dante

Probeer eens met olijfolie... !-! Dat maakt ook prima zwart & geeft misschien wel een beter effect dan de kunstofconditioner...
Anders even met een gasbrander bewerken...8)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Haha, met die laatste zullen ze wel weer mooi zwart worden (net als de rest van de auto) --

Roadkill (Michiel)

Je kan ze ook zwart spuiten,carbon wrappen,schoensmeer (zwart!) of arachides olie,zelf heb ik ze pas behandeld met sonax extrieurkunstof gel. Maar moet zeggen dat ik er nog weinig van merk dat het grijzer word
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Jeroen

Zal nu wel niet meer gelden maar dit was ooit een stille terugroep actie.

Als een klant er niet over begon werd er niets aan gedaan, diende je een klacht in dan kreeg je nieuwe.
Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

Dante

Citaat van: Tedo op  3 april 2012, 21:22:48
Haha, met die laatste zullen ze wel weer mooi zwart worden (net als de rest van de auto) --
Uiteraard met beleid, Tedo ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Van die terugroepactie had ik vaag al eens gehoord (maar de vorige eigenaar van mijn auto kennelijk niet). Zal nu wel niet meer gelden.
Maar: werden er dan delen geplaatst die beter bestand zijn tegen de elementen? Dat kan verklaren waarom die van Michiel niet of nauwelijks verkleurd zijn.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev