Advertenties


kosten wiellager rechts achter vervangen

Gestart door nijntje, 23 september 2009, 15:21:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

boertje (Sander)

#15
als je lagers gaat halen neem dan skf. is een eerste montage merk en niet een van die hakkie takkie merken. goede pasvorm.

Het leven is mooi je moet het zien!!!!

richardv

Maar Nijntje even een vraagje. Je hebt dit topic al gestart op:

23 September 2009, 14:21:28

Dus je rijdt nog steeds. Hoe zit dat?

In ieder geval. Als je een beetje handig bent en je koopt een setje schijven (Ik zou met ABS ring en lager doen). Dan zijn ze makkelijk zelf te vervangen. En vergeet niet dat je die remklauwen terug moet schroeven. Althans de zuigers anders passen je nieuwe schijven en schoenen niet.

boertje (Sander)

idd. Pas waren allebei mijn lagers kapot en heb gewoon nieuwe schijven incl. lagers geplaatst. Van brembo. Niet duur en je bent er gelijk van af. Met het persen heb je kans dat je een lager verkloot en dan ben je weer duurder uit.
Het leven is mooi je moet het zien!!!!

Medel

Citaat van: richardv op 19 februari 2010, 18:15:34

In ieder geval. Als je een beetje handig bent en je koopt een setje schijven (Ik zou met ABS ring en lager doen). Dan zijn ze makkelijk zelf te vervangen. En vergeet niet dat je die remklauwen terug moet schroeven. Althans de zuigers anders passen je nieuwe schijven en schoenen niet.

2 dingen,  - die complete remschijven zoals jij noemt zijn volgens mij niet te betalen..?  tips voor aanschaf?
    -  met terugschroeven van de klauwen bedoel je dat de zuigers teruggeduwd moeten worden omdat er meer ruimte nodig is voor de nieuwe schijven en nwe remblokken, neem ik aan  ??  Is dat een lastige handeling bij deze klauwen en hoe doe je dat?

tnx, Ed, Hillegom zh
1.2 TCe Limited, 4-2015, 71000 km.
Grand Tour 1.6 16v, Dynamique Luxe, 3-2005, 147000 km.

subzero

Alvast de handleiding. :) klik (hoofdstuk 33A)

De prijzen hoor je wel van 'boertje'. ;)

Hier kan je een tekening zien van die remschijven met lager. klik

Medel

SUB, bedankt voor je antwoord en je links,  !-!

Boertje, k heb je een mail gestuurd   --
1.2 TCe Limited, 4-2015, 71000 km.
Grand Tour 1.6 16v, Dynamique Luxe, 3-2005, 147000 km.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev