Advertenties


Een paar vraagjes

Gestart door MrkriaNk, 26 januari 2013, 14:33:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MrkriaNk

Bij deze een paar vraagjes;

- RS achterspoiler, doen of niet; en weet er iemand de eventuele kostprijs incl spuiten en plaatsing?

- Aluminium pedalen, doen of niet; en weet er iemand de eventuele kostprijs en plaatsing (dit zie ik eventueel wel zitten om zelf te doen)

Groeten vanuit het witte België! :q

Edit: dan vergat ik nog te vragen naar chiptuning. Ik ben nogal onzeker over de gevolgen met de wagen en of het eigenlijk allemaal wel zo goed is. Kan iemand hier me geruststellen of toch beter niet doen? Als ik het doe zou ik gaan bij deze jongens > http://www.br-performance.be/nl-be/

Heatzone (Mark)

We hebben een nieuwe clubsponsor die hier wel raad mee weet! Unlimited tuning heet het als het goed is!

De rs is gewoon super mooi, dus je auto iets meer rs maken is zeker een aanrader qua looks!

Dennis Postma

Voor chippen zou ik inderdaad eens informeren bij onze sponsor http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=16652.msg309019#new.

De spoiler is natuurlijk een kwestie van je eigen smaak. Als JIJ het mooi vind moet JIJ het doen. De prijs van het spuiten en monteren is natuurlijk afhankelijk van de gene bij wie je het laat doen. Persoonlijk vind een subtiel spoilertje absoluut niet misstaan.

Wat betreft de pedaaltjes zou ik het niet doen. In ieder geval niet met het aftermarket spul. Het past allemaal net even niet lekker en gaat in het ergste geval weer los zitten.  :x

matthew

Pedaaltjes origineel nemen, of aftermarket van bv sparco.Dit heb ik zelf op een meg1 gehad en zat perfect.

Spoiler origineel van RS zal zeker mooi staan, is namelijk ook een subtiel spoilertje.
Echter denk ik wel aan de prijs.

Tedo

Dat laatste zal geen punt zijn als je op je 22e al een Megane III van nog geen twee jaar oud rijdt.  ;)

MrkriaNk

Tedo; de prijs doet het niet echt, maar ben niet van plan het geld zomaar weg te gooien natuurlijk.

De spoiler is uiteindelijk smaak, wou gewoon weten wat de mening erom was.

matthew; de pedaaltjes zou ik idd standaard bij Renault bestellen tenzij jij mij ms zo'n setje van Sparco kunt aanbevelen, eventueel met een link?

matthew

Liever origineel, alleen dat was er niet voor de meg1.

Maar voor de meg 2 en 3 wel.

Tedo

Op zich zijn de originele RS pedalen niet eens zo duur: toen mijn rubber pedalen waren versleten heb ik ze er ook in laten zetten voor een fractie meer dan nieuwe rubberen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev