Advertenties


Uitlaatsierstuk plaatsen zonder aanpassingen?

Gestart door KevinVD, 30 augustus 2012, 10:27:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KevinVD

Ik had graag op mijn Megane een uitlaatsierstuk geplaast. Geen volledige uitlaat want heb geen nood aan het lawaai  :)

Heb de originele uitlaat eens goed bekeken en heb gezien dat de buis gedraaid is naar het midden toe.

Iemand hier enig idee hoe ik hier een sierstuk kan overplaatsen zodat dit mooi vanonder de bumper komt? Of bestaan hier speciale sierstukken voor?


Alvast bedankt  !-!


KevinVD

#2

quoten op een bericht waar je dirict op reageerd is niet nodig.
Ja, exact wat ik zocht  !-!

Nog andere modellen zoals dat en waar te koop (webshop)?

Felix

Vast wel. Maar ik heb ze nog niet kunnen vinden helaas  :neen:

KevinVD

Heb het gevonden op de site van de fabrikant (Ulter): http://new.ulter.com.pl/offer/endings/dedicate/298/renault_megane-ii/254

Is hier ook redelijk wat goedkoper.


Mijn enige vraag nog is, gaat dit passen (en hetzelfde effect geven) op de uitlaat van een Megane 3? Heb de uitlaat van een Megane 2 en 3 nog niet kunnen vergelijken.

Dravious (Dennis)

Ik heb nog een "Asso" sierstuk liggen. heeft 2 maanden op mijn megane gezetten voordat ik mijn serbering uitlaat heb laten monteren
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

KevinVD

#6

Toevallig een foto/link ervan? Past dit op de standaard uitlaat van een Megane 3?

Dravious (Dennis)

http://www.tomacarparts.nl/images/41_%26_42/42.60055.jpg
Hij lijkt erg op deze maar dan iets langer (omdat hij onder de bumper uit moet komen)
Heeft de megane 3 standaard een ronde uitlaat?
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

KevinVD

#8

Vrees dat ik hiermee niet veel kan doen. Als ik deze zou monteren dan wijst hij naar beneden + komt hij niet mooi recht vanonder de bumper.




Ard Klok

Was enkel om duidelijk te maken wat enkele mogelijkheden zijn die dit bedrijf biedt zonder het vervangen van de betaande einddemper (bovenste voorbeeld in de link). Dit om aan te geven dat je niet verplicht bent tot het nemen van een uitlaatsierstuk in het midden, maar dat dit ook een optie is. Anders misschien even contact met ze opnemen (of niet als je het echt niks vindt).


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev