Advertenties


Vraag over Forté additieven

Gestart door remie, 22 augustus 2019, 19:40:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

remie

Korte vraag:

Zojuist heb ik het volgende besteld:

Forté Diesel Injector Treatment
Forté ADVANCED Diesel Fuel Conditioner

Mag ik bovenstaande tegelijk gebruiken bij een volle tank of moet ik deze apart van elkaar toedienen aan mijn auto?

Yorick

Bij de Euro 95 additief wat ik wel eens gebruik moet ik het eerst in een bijna lege tank gooien en 'm dan voltanken.

remie

#2
Ja dat lijkt mij logisch omdat dan het additief beter vermengd zal worden, bedankt.
Maar de vraag is dan nog wel kan ik deze twee combineren of kan dat kwaad of vermindert dat het effect?

Mijn megane rijdt veel minder vlot en soepel dan exact dezelfde megane van mijn vrouw. Daarom wil ik vervuiling uitsluiten door het een keer te lijf te gaan met additieven.

richard65

Zou het niet combineren nee eerst de Forté Diesel Injector Treatment gebruiken die zorgt voor de reiniging.
het andere product is meer voor het onderhoud.
Dus als je Forté Diesel Injector Treatment eerst gebruikt en misschien wel twee keer een fles bij de diesel doen en dan naderhand de Forté ADVANCED Diesel Fuel Conditioner.
Net als bij je haren wassen eerst de schampoo daarna de conditioner erin

remie

Citaat van: richard65 op 22 augustus 2019, 23:39:56
Zou het niet combineren nee eerst de Forté Diesel Injector Treatment gebruiken die zorgt voor de reiniging.
het andere product is meer voor het onderhoud.
Dus als je Forté Diesel Injector Treatment eerst gebruikt en misschien wel twee keer een fles bij de diesel doen en dan naderhand de Forté ADVANCED Diesel Fuel Conditioner.
Net als bij je haren wassen eerst de schampoo daarna de conditioner erin

Nou dan ga ik dat vanavond er in mikken, een flesje lijkt me genoeg. Mijn tank zit nu op 1/2 gevuld. Knikker er een flesje in en tank er 10liter bovenop, zou voldoende moeten zijn gezien ik altijd premium diesel tank en per dag 150km snelweg rijdt.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev