Advertenties


19 mei 2012: gehandicaptenrit kinderen met een beperking

Gestart door Edwin Postma, 23 februari 2012, 21:59:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edwin Postma

Namens iemand van het automaxx forum plaats ik dit hier.
hier wil ik zelf graag bij zijn.
Wil je mee? zet je naam en auto in een lijstje en ik zal het aan hem doorgeven.
Zodra ik meer weet horen jullie het ook.
Dit is een kopie van zijn bericht.

Hierbij de oproep aan de diverse autoclubs: wie rijdt er mee op 19 mei 2012 voor deel 2 van de Gehandicaptenrit, voor jonge kinderen met een beperking?

Vorig jaar is dit een succes gebleken, meer info volgt. Maar let wel, als je je opgeeft, ga dan ook mee. Vorig jaar had ik zon 50 deelnemers, en uiteindelijk kwamen er 30 opdagen. Dit vind ik zeer jammer, ook voor die kinderen. HOE MEER HOE BETER.

Heb je een auto of motor of een ander opvallend voertuig, geef je op!

Datum: 19 mei 2012
Tijd: sochtends tot uur of 4 in de middag (volgt)
Gevraagd: veel opvallende auto's/motoren, etc.

Vorig jaar hebben we een rit uitgezet van Almelo naar De Waarbeek in Hengelo met allemaal één kind aan boord in één van de auto's. Ik neem aan dat dit jaar dit weer de bedoeling is, maar eind februari is er een bijeenkomst waar ik bij zou zijn!

CiteerWerkgroep de Lach is een groep die bestaat uit een aantal vrijwilligers uit onze wijk.
Deze mensen zetten zich belangeloos in voor de kinderen met een beperking uit onze wijk.
De doelstelling van de werkgroep de lach is om kinderen met een beperking een leuke dag te geven. Dit is omdat de kinderen met een beperking vaak voor vele activiteiten niet in aanmerking komen. En hiervoor is de werkgroep de lach. Om zo ook wat Voor deze kinderen te kunnen betekenen. Want wat is er mooier dan een bijzonder kind wat lacht.

Wij als werkgroep willen op Zaterdag 19 mei 2012 een grandioze dag organiseren voor deze kinderen. Ook de ouders en broer(tje) of zus(je) zijn deze dag ook van harte welkom.
Wij rekenen allen op u steun en medewerking. Voor informatie hierover kunt contact opnemen

Met het bestuur van Wijkcentrum Veurbrook Tel: 0546 810353 of Hainie van der Sleen
Tel: 0650205637. Of Willem Kruithof 0623052153 Schroom niet en bel.

PS aan deze dag zijn geen kosten verbonden!!! 

Linkje van het topic op automaxx forum.
http://www.automaxx.nl/forum2/showthread.php?t=5621
Truckertje

Edwin Postma

Ik begin met een lijstje.


Ik doe mee met de rit.

Edwin Postma- megane cabrio phase 2 (ovb van goedkeur verlof)
Janneke Vos- clio B phase 1
Josje- Megane coupé phase 1 (staat op het automaxx forum al aangemeld)
Truckertje

-Erik-

dan missen we wel een vechtdal rally , zal eens kijken wat het dan gaat worden

Rogier

Ik doe niet mee, heb al 2 ritten 1 in katwijk en 1 in zoetemeer ;)

wel leuk initiatief

Mariotjekroon

Ik doe mee met de rit.

Edwin Postma- megane cabrio phase 2 (ovb van goedkeur verlof)
Janneke Vos- clio B phase 1
Josje- Megane coupé phase 1 (staat op het automaxx forum al aangemeld)
esmahvt mario megane 1phase2 cabrio

josje

maar als er vechtdal rally is dan ga ik niet mee. want ze komen bij mij voor de deur langs !-!

Roy (Coup a One)

Vind het een leuk initiatief maar kan er echter niet bij zijn i.v.m de oplijding Assistent Klassementsproefleider v/d rallysport en zal dus ook bij de Vechtdal aanwezig moeten zijn i.v.m de tijdwaarneming en beoordeling vanuit de KNAF, helaas _o_

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev