Advertenties


GT-Line bumperdelen

Gestart door Daan, 4 juli 2015, 20:39:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Daan

Is het mogelijk om de voor- en achterbumper van een GT-Line over te zetten op een 'standaard' Megane Estate, of zijn hier meerdere aanpassingen voor nodig?

Tevens de vraag waar ik aan aluminium sportpedalen kan komen en hoe deze gemonteerd worden?
Renault Megane Estate 130 Tce Bose

Tedo


Daan

Zat nog eens te denken over die achterbumper. Is het niet mogelijk om alleen een diffuser op de bestaande bumper te zetten? De pasvorm lijkt enigszins gelijk. Heb de link van Tedo nog eens doorgenomen maar mijn Frans is niet al te best en met Google Translate wordt het me ook niet helemaal duidelijk... Iemand die meer weet?
Renault Megane Estate 130 Tce Bose

Tedo

 il y a 2 pièces à changer, la jupe de pare choc arrière + diffuseur GT-line.

Oftewel; je moet twee zaken vervangen. De onderste helft van de achterbumper plus de GT(line) diffuser.

Y

Daan

Vandaag even langs de spuiter gereden met de vraag of hij mij een indicatie kon geven wat het kost om de achterbumper te spuiten. Ik moest toch wel rekening gaan houden met €500,-. Vind het nogal een bak geld... Iemand ervaring met het spuiten/kosten van de achterbumper?
Renault Megane Estate 130 Tce Bose

Tedo

Ik zou zoeken tussen demontage auto's naar een witte GT line (best een vaak gekozen kleur, en in 2011-2012 zijn er erg veel estate's geleverd vanwege de 14% bijtelling) met een nog gave achterbumper. Die zou je dan voor veel minder dan die 500 euro moeten kunnen scoren.
Ik heb in 2012 een voorbumper en spoiler laten spuiten voor € 250,- bij spuiterij Bloon in Bergschenhoek. Geen idee of dat te ver weg is voor je.

Daan

Ik hou schadeautos.nl altijd in de gaten maar daar komt verdacht weinig voorbij.
Renault Megane Estate 130 Tce Bose

Stefan

500 euro is natuurlijk een schandalige prijs voor een stuk onderbumper.
250 euro max. is idd een reëlere prijs.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Daan

Dat vond ik nou ook. Had altijd een hoge pet op van dat bedrijf maar vond dit toch echt te gek. Opschuren, gronden, opschuren, spuiten, dat waren de stappen. Leek me nou niet zo gek veel... Dus we zoeken nog even door 
Renault Megane Estate 130 Tce Bose

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Daan

Ook maar eens de dealer gebeld. Deze vraagt €363,- al een heel verschil met het schadebedrijf. Maar we shoppen nog even verder of het goedkoper kan.
Renault Megane Estate 130 Tce Bose

Tedo

€ 363 voor een nieuwe GT line achterbumper incl. spuiten lijkt me niet duur. Of bedoel je je eigen onderstuk laten spuiten in kleur?

Daan

Alleen voor het spuiten van het huidige zwarte onderstuk. Complete gtline bumper kostte me bij Bochane €950,-
Renault Megane Estate 130 Tce Bose

Tedo

 8)7

Ik weet zeker dat de spuiter die ik hierboven noemde voordeliger is. Geen idee of dat te ver weg is voor je.

mark

pff...... dat gaat straks nog wat worden met mijn custom bumpers.  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev