Advertenties


verlagen, waar op letten?

Gestart door rankF, 11 mei 2014, 19:16:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yorick

Heb je ook een foto van hoe het was?
Ik denk dat ik het zo wel wat strakker vind.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

rankF

Dit is hem voor (niet mijn auto uiteraard):

Wouter

Ik vind het zo wel strakker. Echter had ik gelijk ook de zijstrips en achterbumper mee laten nemen.
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

Yorick

Vind dit wel strakker, maar wat Stefan zegt klopt ook wel: Hij wordt nu zo gewoontjes.
Nu moet je er wel een machtige Mégane III van maken..  ;) _o_

rankF

#20
Ik ben zelf ook fan van strakke simpele lijnen, heftige 'design' elementen hou ik nooit zo van en vind ik snel saai. Hij is inderdaad wat meer een standaard auto maar vind hem zo wel wat stoerder. Na de garantieperiode laat ik hem denk ik chippen, wat meer power zal wel helpen. Verlagen heb ik helaas nog geen goed adres voor gevonden in de buurt van Amsterdam.

Nog een vraagje wat velgen betreft, ik zou wel willen upgraden naar een setje 18" velgen maar hoeveel kan ik ongeveer terug verwachten voor m'n 17" renault sari velgen? Wil niet teveel er aan uitgeven, anders laat ik het nog ff zitten.

Zijstrips en achterbumper vind ik wel prima zo, wat minder krasgevoelig en stoor me er ook niet aan aangezien de auto al zwart is.

Nog een shot van de zijkant:

Stefan

Misschien een optie?
http://www.vtune.nl/

Voor je velgen kan je, als ze nog in zeer nette staat zijn tenminste, toch nog wel 600, euro krijgen hoor denk ik.
Ook afhankelijk van de staat van de banden natuurlijk (hoeveel mm profiel)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Wouter

Of je gebruikt deze velgen voor de winterbanden. Heb je ook de mogelijkheid de auto ooit weer in orignele staat te herstellen voor evt. verkoop.
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

rankF

Ik ben van plan de auto nog zo'n 5 jaar te rijden in ieder geval, tegen die tijd maakt het niet uit of ik originele of andere velgen er op heb. Er zit helaas wel wat stoeprandschade op de velgen. De banden zijn nog ok, voor zo'n 6mm en achter zo'n 4,5mm, bridgestone potenza's.

Heb jij ervaring met Vtune Stefan? Zat al te kijken bij unlimited tuning (de site sponsor) maar denk dat ik het sowieso pas over een half jaar laat doen ivm garantie.

Stefan

Ik heb geen eigen ervaring met V-tune in de zin dat ik daar mijn auto heb laten chippen.
Maar aangezien je in de buurt van Amsterdam zocht..
Ik heb nog geen hele slechte dingen gehoord over V-tune (voor zover ik dat allemaal volg natuurlijk)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev