Advertenties


Andere boxen op radio

Gestart door Mossel, 25 juni 2008, 21:44:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mossel

Heey,

heb sinds deze week een Megane coupe uit 2001 (phase 2 dus) en nu zijn de achterse 2 boxen niet helemaal frisjes meer. Nu wil ik hier dus andere boxen en gelijk wat betere. Ik wil alles zoveel mogelijk origineel en uit t zicht van de dieven houden. Wat voor boxen zouden van achtere passen of is t beter om gewoon maatje 9x6 in de hoedenplank te hangen. En kan die eruit zodat als de auto later wordt verkocht alles weer netjes origineel kan maken.

Alvast bedankt, Boy

matthew

Er gaan 13 cm ronde speakers achterin.
Dus als je alles netjes en origineel wilt houden zou ik niet van deze maat gaan afwijken en kan het ook zonder aanpassingen gemonteerd worden en valt het weg onder het stof dus je ziet niks.


Stefan

Nette 13cm speakers achterin is zeker het beste en netste Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Mossel

ok bedankt, gaan we daar eens voor kijken.
Maar kan de hoedenplank er niet uit zodat ik er zelf 1 kan maken en daarin mooi 6x9 speakers erin kan werken?

groetjes Boy

matthew

Nee want je ziet alleen stof ,en als je die weghaald zie je 1 metalen hoedenplank/frame.

ForzaMollie

Ik heb nieuwe ovale speakers weggewerkt onder de metalen hoedenplank. Alles keurig afgewerkt en uit het zicht. Maar het geluid is dramatisch... De hoge tonen worden als het ware weggefilterd doordat de speakers veel lager zitten ten opzichte van de originele.

Gewoon de originele maat aanhouden dus en op originele wijze monteren!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev