Advertenties


Afmetingen kofferbak cabrio ivm audio installatie

Gestart door Fletcher, 4 maart 2008, 14:19:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fletcher

Hallo allemaal,

omdat ik mijn auto vandaag niet bij me heb maar toch graag zsm antwoord zou willen hier even een vraag:

kan iemand mij vertellen wat de hoogte in de kofferbak van de megane cabrio uit 1998 is onder de bak waar het dak in valt? Dus het lage gedeelte in de kofferbak!

Ik hoor het graag van een van jullie!

!-!

Groeten Andries


cabriolet

let trouwens wel op ik had op een paar punten gemeten en kwam uit op 25 cm dus had me kist gemaakt op totale hoogte 25 cm wilde hem passen en kwam erachter dat ik kleiner moest worden omdat die achterin kleiner werd dus even goed nameten dan

®megane_cabrio®

ik zou het niet weten maar zou daar onder geen subkist plaatsen ( de bass kan nergens heen ) heb hem in mijn reserve wiel gemaakt

Erix

Wanneer ik een cabrio krijg om audio in te bouwen raad ik altijd aan om een zogenaamde blow-through behuizing te bouwen. Dit is in principe een bandpass-behuizing waarbij de poorten door het skiluik de cabine inspelen. De kant aan de kofferbak is dan geheel gesloten en je ziet je subwoofers dus niet zitten als je hout gebruikt om de behuizing te bouwen. Voor sommige is dat laatste niet bespreekbaar, maar qua geluidskwaliteit en geluidsdruk ben je zo wel het beste af met een cabrio...
ZX-Audio · the finest audio products around

Timo Zuiderduin

zoiets als dit!



en bij mij zat inderdaad de poort richting het skiluik.
Als je dan tijdens het rijden je skiluikje goed open zette voelde je de luchtverplaatsing behoorlijk goed  >:D

k.3nny


Greencabrio

Nou Timo je hebt gelijk! Geluid gaf het zeker!!!! Ook in mijn wagen deed hij het goed!!  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev