Advertenties


antenne coupe

Gestart door tg_megane, 25 mei 2007, 14:13:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tg_megane

Soms zie je van die kleine atennes op het dak waar kan je die kopen??


graag bedankt anne

ik ben helaas nog geen 18

Yayo

Halfords of een andere beetje normale auto winkel. Internet winkels en dergelijk.Ebay, marktplaats ga zo maar door.
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

tg_megane


matthew

Je kunt ook je originele antenne een stuk afzagen en het bolletje op het end er weer terug op lijmen dan heb je een korte originele antenne en ontvangst blijft goed.

tg_megane

ja iemand bij mij in de straat heeft een sportieve antenne maar weet niet waar hij hem heeft gekocht ik zal hem is vrage ! ik spreek em alleen niet zo veel jammer genoeg maar ik ga het na vrage!


bedankt voor de tips gasten!

Rmc_Jelluh

auto style boek staan ze ook. volgens mij hebben ze zelfs bij de halfords..

maar euh idee van matthew is nieh slecht..  origineel en euh met sport ding vaak slecht bereik..

gr ..

KevinL

Idee van mattew is zeker niet slecht nog nooit aan gedacht moet ik zeggen.
Maar heb zelf ook een korte antenne erop let wel op dat je er een neemt die 100% van koper is daarvan is het ontvangst een stuk beter dan van de standaard halfords dingen daar is het bereik erg slecht van ik ontving daar niet alle zenders meer mee en vaak toch ook veel ruis.
Toen maar een van 100% koper bij autostyle gehaald en dat is 10 keer beter (hoewel de orignele toch het beste blijft) ik heb met deze een veel beter ontvangst.

(koltieboy) Dennis Kolthof

Ik heb sinds kort ook een kortere antenne gekocht! de helft van de originele!
Maar me oom heeft een automaterialen zaak en die gaf me het advies om 1 met stroom versterker te kopen! het kost 4 tientjes maar dan heb je altijd goeie ontvangst! dat zijn hele mooie antennes! want je kan ze eraf draaien! veel golfjes (srry o-)) hebbe ze ook op de auto! En er zit dan een plus snoer aan die moet je dan even aansluiten op de accu of radio dat als de radio aangaat de antenne ook aangaat! maar dat is de oplossing om geen storing te krijgen of dat hij over zenders heen gaat! Deze is wel voor de Megane btw en niet voor de megane als je dat gaat denken hoor  :D

(koltieboy) Dennis Kolthof

hier een link na de site van waar hij weg komt! scroll door naar de Renault pagina!
Pagina 20 rechts bovenaan!
http://www.tomacarparts.nl/Downloads/Cartenna.pdf

(koltieboy) Dennis Kolthof

Nou ik ga hem van de week monteren en maak wel ff foto'tje weet zelf ook nog niet precies hoe hij er op staat ben er nog niet mee bezig geweest maar deze week komt er wel een foto op ok!

tg_megane

ja niet zo slecht idee kerel thnx

tg_megane

ja de orginele lijkt me niet zo erg gek gaste want die is er speciaal voor de megane coupe gemaakt:D latrz ann

(koltieboy) Dennis Kolthof

kmoet helaas je de foto nog even verschuldigt blijven want heb me koppelstukje nog niet binnen dus kan hem nog niet monteren!
:neen:

tg_megane

Oke doe maar rustig aan kerel!

Ik heb toch alle tijd!!!

later Anne

Naati

Hallo, ik krijg mijn atenne niet losgedraait, het lijk wel of dat zwarte omhulsel gewoon doordraait, en die schroef blijft gewoon op z'n plaats. Iemand idee hoe ik hem anders los ken krijgen? --

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev