Advertenties


advies over nieuwe dubbele subwoofer

Gestart door basE, 13 september 2005, 12:24:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

basE

Ik wil een nieuwe subwoofer gaan kopen. Nou ben ik aan het twijfelen tussen 3 verschillende, wat raden jullie mij aan.

-Lanzar HBP-212
Dual Bandpass Subwoofer System
Contains Two Subwoofers
Impedance: 4 Ohms
Double Jet-Port
High Quality MDF Construction
Quick Connect Terminal
SPL: 99dB @ 1W/1M
700 Watts Max
Dimensions: H31cm x B70cm x D29 cm

-Magnat Neoflex sub 230
Power handling: 325W RMS / 650W max.
Impedance 4 Ohms
Frequency response 22 - 500 Hz
Sound pressure level 92 dB
Dimensions (WxHxD) 685 x 370 x 380 mm

-Kicker Comp EX-124 + dubbele kist 
Aanbevolen vermogen MAX: 250W
Aanbevolen vermogen RMS: 125W
Frequentie bereik: 27 - 1000Hz
4 ohm impendantie per woofer

Ik ben een beetje een leek op dit gebied dus vandaar deze vraag. Het zijn alle 3 12inch woofers en ze liggen in een prijsklasse van 150 tot 180 euro dat is ook een beetje wat ik voor ogen heb uit te geven. Ik luister veel naar trance, hardhouse en r&b dus hou van een flinke bass.
Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren wat de beste koop zal zijn.
Alvast bedankt



Erix

Als antwoord op je vraag gebaseerd op de gegevens die daar staan? De Lanzar

Waarom? Lijkt de minste troep van de 3. Heeft een MDF behuizing en een redelijk rendement (niet dat ik die 99dB 1W/1M geloof maar dat terzijde).