Advertenties


Alphine 113BT met Ipod ondersteuning. Ipod niet te besturen

Gestart door shandro, 21 oktober 2010, 02:26:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

shandro

Zodra ik mijn Ipod op mijn radio aansluit, geeft mijn Ipod de melding "Accecoires aangesloten" (zoiets.)
Waardoor ik mijn muziek op de Ipod niet meer kan controleren.

Ik moet eerst de Ipod loskoppelen, muziek afspelen. En weer aankoppelen.
Weet iemand een manier om dit te omzeilen. (Via google kom ik alleen jailbreaks tegen. En dat heb ik toch liever niet.)

En het zou eventueel wel via Aux kunnen, helaas heb ik de aux- aansluiting aan de voorkant. En heb ik geen interesse in zo`n kabel over m'n dashboard.

Iemand?

RobScénic

Moet je op dat moment niet je Ipod aansturen via de radio? Als ik mijn Ipod aansluit, dan geeft hij dezelfde melding. Maar stuur ik de Ipod aan met mijn radio, daar staat de playlist dan.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

shandro

Jaa klopt. Ik kan hem wel met de radio aansturen. Maar ik wil dit via de Ipod kunnen. Dat zoekt veel makkelijker dan de radio- knopjes. Erg vervelend.
Plus dat er dan op de radio T04 staat (Track 04) ipv. artiest+ nummer.

Het mooiste zou zijn via de Ipod, deze op het dashboard zetten (Helderheid halveren), en op die manier zoeken. Maar krijg dit niet voor elkaar. Iemand een idee?

RobScénic

Dat is dus juist de bedoeling van een radio met Ipod ondersteuning. Dat je niet meer hoeft te zoeken op je Ipod, wat veel veiliger is. (Nu zoek ik op een 7" touchscreen, maargoed)
Dus ik denk dat dit niet mogelijk is, tenzij je hem via de AUX ingang aansluit.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

shandro

Ja dat is inderdaad de bedoeling. Maar een half uur zoeken op die radio voor T124, (Of welke ik ook wil horen.) Is toch wel een stuk onveiliger dan dat ik op de ipod 3 x klik en de boel gevonden heb.
Al zou de radio enkel al de artiesten/ nummers weergeven. Dan ben ik al een heel stuk verder,
Ik kan wel de playlisten zien, dus ik heb er nu allemaal playlists van gemaakt. Maar dat is ook wat omslachtig..

En tja, de Aux.. Maar die zit aan de voorkant, dus dat is ook wel weer een beetje jammer.
Misschien deze radio verkopen en een kopen met Aux aan de achterkant.
Enige jammere is, dat ik deze nog geen week heb :p

matthew

Of radio met klapscherm en touch screen ,heb ik ook en dan kun je de ipod bediening hetzelfde in het scherm staan.

RobScénic

Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

shandro

Allemaal leuk, zo`n klapscherm Maar no thanks. Ik heb een leuke radio, hoef niet weer weetikveel- hoeveel uit te geven aan een nieuwe.
Ik kan het oplossen met een AUX- kabel. Jammer dat de ingang hiervoor, aan de voorkant zit.

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Ik heb een parrot systeem, en daar kan ook een ipod aan ( zit er ook aan ) Maar de Ipod moest ik eerst updaten eer die samen kan werken met parrot!  :)
miss is het in jou geval ook gewoon een updateje binnen halen van jou ipod!
zou leuk voor jou zijn als daarmee jou probleem er mee is opgelost!  8)

Groetjes

Erwin
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev