Advertenties


Reacties in projectpagina's toestaan of niet?

Gestart door Tedo, 13 september 2015, 18:18:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Christian de Vriend

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Willem


Rogier

Als iedereen zijn eigen reactie topic krijgt, zorg er dan wel voor dat er niet na 15 pagina's een nieuw deel moet maken want dan wordt het to much ;)

mark29

Waar voor is dat? Die na 15 pagina s nieuw topic? Wat is daar de reden van? Zoiets aparts zie ik ook alleen maar hier namelijk.

Tedo

Is van voor mijn tijd, maar ik denk dat het is om ellenlange topics te voorkomen. Als ik een topic zie van meer dan 100 pagina's dan begin ik er eigenlijk ook niet aan.

korte

Ik denk dat er een meer dan redelijk compromis ligt, laten we daar niet op vooruit lopen. 15 pagina's met 15 reacties per pagina zijn toch 225 pagina's per projecttopic aan reacties. Niet om het een of ander maar het is zover ik kan zien niet een ontzettend druk bezocht forum, daarbij zijn de meeste projecten ook (nog) niet super groot. Ik verwacht dat je er een heel eind komt met die 15 pagina's maar de uitzondering bevestigd dan ook hier weer de regel. En projecten als die van Yves en Dirk kunnen op meer reacties rekenen denk ik, dat zou zonde zijn om op te splitsen. Maar ik verwacht niet dat men binnen afzienbare tijd op 50-80-100 pagina's uit zal komen, gebeurt dit wel zal het een uitzondering zijn.

Paul

Citaat van: mark29 op 16 september 2015, 07:24:32
Waar voor is dat? Die na 15 pagina s nieuw topic? Wat is daar de reden van? Zoiets aparts zie ik ook alleen maar hier namelijk.

Dat is in 2002 gedaan om foto's te kunnen laden met je inbelverbinding.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Willem

Dat was mooi internetten met inbelverbinding. De geluidjes en dat je niet kon bellen of gebeld worden.  :D

Maar dat is dus nu alleen makkelijk om alles overzichtelijk te houden. Als iedereen een eigen reactie topic heeft zal dat niet nodig zijn omdat het wel even duurt voordat je die vol hebt.

Christian de Vriend

3 mb binnen halen in 45min,die tijd is toch wel een beetje voorbij   :grin:

7 Gb film trek ik in 10min binnen (60mbit down/6mbit up)

En natuurlijk zijn er die het sneller kunnen.

Conclusie,veel pagina's hoeft niet meer.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Tedo

Voor op een telefoon via je 4G is het toch ook wel handig als je niet al die plaatjes hoeft te downloaden. Maar goed, zoveel staan er niet op één pagina.

Rogier

Met een 4G+ verbinding gaat het ook hard hoor, ik zit dan tussen de 50 en 100 mb met me telefoon :q

Tedo

Ja, het laadt wel snel, maar je moet die data natuurlijk wel allemaal betalen.  ;)

Willem

Ik zeg Tapatalk. Heb ik in het bestuurs topic ook al meerdere keren gezegd.  :P

Christian de Vriend

Dit word al een aantal jaar aangekaart,maar is nooit door/uit gevoerd.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Willem

Ik had het al eerder uitgezocht maar heb niet de rechten om een extensie voor Tapatalk op het forum te installeren. Daar heb ik Dante voor nodig.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev