Advertenties


Rode OTS Spoiler Megane 2 GrandTour

Gestart door mark, 1 maart 2013, 18:45:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

michael360

ik ga het in een keer goed proberen uit te leggen

1 heb je een auto waar de achterruit niet van geopend kan worden,dan word de spoiler NIET gedemonteerd er worden dan slechts 3 verstevigings
blokken in gekit aan de achterzijde(als je de achterklep opend kun je zien wat ik bedoel,achter in die rand)dit om te zorgen dat de spoiler/afdekplaat
daar niet meer kan kantelen.de hele mededeling praat nergens over het demonter van de spoiler of controleren van de bestaande klemmen.

2 heb je een auto waar de achterruit van geopend kan worden,dan word de afdekplaat wel gedemonteerd en word en versteviging in de spoiler/afdekplaat gekit,en zoals het er nu staat word ook preventief het 3de remlicht vervangen(dit komt mogelijk te vervallen)

vooor beide gevallen staan 2 uur droogtijd

J to the H (Jeroen)

Citaat van: Roadkill (Michiel) op  6 maart 2013, 08:30:09
@Jeroen, hier heb jij uiteraard ook wat aan, want jij hebt deze mod volgens mij ook nog niet, vraag me alleen wel ff af wat ze gaan doen als er dus al steuntjes gebroken zijn...

Helaas,

Ik heb een aftermarket afdekplaat. zit niet meer met clips vast, maar met 6 imbusbouten.
In de zomer gaat hij er nog een keer af, en kit ik hem ook vast.

Ben blij dat ik hem nog niet gekit had (al durfde ik een jaar lang niet harder dan 150 te rijden), want vorige week vlak voor de APK moest ik nog even zorgen dat mijn derde remlicht het weer deed.

Kabelbreuk bleek uiteindelijk tussen klep en auto te zitten dus spoiler had er niet afgehoeven. Maar daar kwam ik pas later achter  8)7.

Om nog ff terug te komen op bovenstaande, ik kan niks van hen vragen, want ik heb geen Renault afdekplaat/spoiler meer.

Ze hebben me al gecompenseerd met tegoedbonnen, dus voor mij is de kous af.

richard65

#32
Gisteren is ook mijn spoiler vastgezet gratis leenfiets en een envelop
met kado&kortingsbonnen. !-!
Chapeau voor Renault Dealer
Arend Auto in Goirle
_o_

Tedo

Hier nog steeds geen bericht mogen ontvangen  :neen:

J to the H (Jeroen)


Roadkill (Michiel)

Ik ook niet, enkel van CARe vanwege een enquete, die heb ik dus erg positief ingevuld :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

michael360

vandaag ook bij mijn eigen auto, maar even de ots uitgevoerd.
ondanks dat ik ook nog geen bericht heb ontvangen

matthew

De spoiler hoeft er idd niet vanaf.

Het zijn gewoon extra punten. Het gaat om de zwarte blokjes.








Paul

Vriend van mij heef dit ook gehad. Met 140 op de snelweg ineens spoiler weg van zijn grandtour. Gelukkig niemand geraakt.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

matthew

De ots is naar mijn mening redelijk laat, aangezien er heel veel de spoiler al los hebben gehad/verloren.

Ik verwacht dat er mensen een rechtzaak hebben gewonnen en dat Renault verplicht was om er een modificatie op los te laten.

J to the H (Jeroen)

Dat denk ik ook Matthew,

Meer dan 3 jaar na de laatste productie, en meer dan 9 jaar na de invoering van dit model.
Maar zoals ik al zei, beter laat dan nooit.

Tedo

Dat is beter zo, Matthew  Y
Ik wacht de oproep wel af.

Dominique Reijerink

Pierre heeft mij erop gewezen bij de regio meeting. Ik heb nog geen bericht gehad van de garage, zit wel bij een officieele renault garage.

We wachten rustig af  o-)
In bezit van Renault Mégane II Grand Tour 1.6 16V
Een leeg glas bier is hetzelfde als een bh aan de waslijn, het beste is eruit.

Tedo

Ik sta wel ingeschreven bij de lokale dealer, maar ik ga niet altijd daarheen als er wat moet gebeuren. Maar ik geloof dat je wordt aangeschreven aan de hand van de RDW gegevens, dus dat zou goed moeten komen.

matthew

Je wordt idd aangeschreven aan de hand van de rdw gegevens.
Dus de brief moet vanzelf komen, of je hebt een weigerende postbode dan niet.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev