Advertenties


volgend probleempje

Gestart door ramon16v, 24 juni 2009, 22:38:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ramon16v


John B.

Damn, dat is wel n erg net project zeg!

Was het ook echt nodig om de hele auto te strippen, of heb je er nog heel veel meer aan gedaan?

ramon16v

auto heeft in het water gelegen en uit voorzorg de draadbomen vervangen.

John B.

Aha, op die manier, is er ergens nog een project-pagina te volgen waar dit is te zien?

rs50jochem

Waarschijnlijk is de auto aangeschaf bij het bedrijf die ook de ombouw heeft gedaan dus met andere woorden ramon16v heeft hoogstwaarschijnlijk dit project geheel laten uitvoeren alvorens hij de auto ging kopen/rijden (hoe moest ook nog gekeurd worden)..

Het bedrijf dat ik op zijn foto's meen te herkennen koopt non-stop ex schade auto's of productiefoutieve auto's van het merk Renault en maakt daarmee weer bruikbare (soms unieke) auto's van waarbij de klant dit dan (zoals bij ramon 16v waarschijnlijk) wel weet en in andere gevallen niet, waardoor je soms zonder het te weten in een opgelapte voormalige schade-auto rijdt..

ramon16v

Citaat van: RS50Jochem op  5 juli 2009, 19:25:10
Waarschijnlijk is de auto aangeschaf bij het bedrijf die ook de ombouw heeft gedaan dus met andere woorden ramon16v heeft hoogstwaarschijnlijk dit project geheel laten uitvoeren alvorens hij de auto ging kopen/rijden (hoe moest ook nog gekeurd worden)..

Het bedrijf dat ik op zijn foto's meen te herkennen koopt non-stop ex schade auto's of productiefoutieve auto's van het merk Renault en maakt daarmee weer bruikbare (soms unieke) auto's van waarbij de klant dit dan (zoals bij ramon 16v waarschijnlijk) wel weet en in andere gevallen niet, waardoor je soms zonder het te weten in een opgelapte voormalige schade-auto rijdt..

denk dat je er helemaal naast zit vriendelijke vriend
heb dit allemaal helemaal in mijn eentje gedaan

zou eerst maar wat meer info vragen voordat je dit soort dingen suggereert.
waar denk je dat ik dit heb gedaan?

ramon16v

oh ja, nog ff wat dit is de 2de eigen auto die ik gestript en gebouwd heb.

michel81

oke dus als ik het een beetje goed begrijp heb je de motor en alle aanpassingen zelf gedaan dan toch.
zal wel veel werk zijn geweest dan denk ik wat was je andere auto die je gedaan heb dan.

rs50jochem

Sorry dat ik je ineens beledig maar ik doel nergens op jou, ik geef toch aan dat ik meen het bedrijf op je foto's te herkennen.. Buiten dat, ik heb je vorige week idd. gemaild om te vragen hoe en wat je aan de auto gedaan heb, puur uit interesse en daar heb je niet op gereageerd..

Het door mij vermeende bedrijf kent Michel81 ook en ook op zijn vragen eerder in dit topic reageer je niet, ik weet het niet hoor.. Of je hebt het idd. zelf gedaan en antwoord selectief op datgene waar je zelf behoefte aan hebt of.. Je hebt het echt elders gedaan en houdt vol dat dat niet zo is of je hebt het elders zelf gedaan omdat je zelf geen ruimte had..

Of hebt je een garage met daarvoor een Megane CC, binnen een Grand Tour die je zelf hebt verbouwd en zie de 2e foto een Clio en nog een Megane II..?

Citaat van: ramon16v op 26 juni 2009, 17:15:17


Citaat van: ramon16v op 26 juni 2009, 17:18:56


Vooralsnog stel je zelf heel wat vragen maar beantwoord je weinig.. Een RS blok in een Grand Tour is super maar roept ook vragen op bij andere forum gebruikers.. En zoals ik al aangaf, ik had je al gemaild maar je hebt er geen reactie op gegeven vandaar mijn invulling van het verhaal op basis van wat ik herken op je foto's..

ramon16v

dat klopt michel van voledige auto, gestript en weer opgebouwd zoals die nu is.
ander auto was een renault 1916v met een williams blok. ook deze helemaal gestript alleen wel laten spuiten en weer opgebouwd.
aangezien er een 2de kleine bijgekomen is was de 19 een beetje aan de krappe kant en zeker als je met z`n 4ren met vakantie wil. vandaar de megane grand tour en ik wel een beetje van door rijdem hou heb ik er een 225 ingelepeld.

was een klein verhaaltje.

ramon16v

#40
ben bang dat ik de mailtjes niet gelezen heb of ze zijn niet aan gekomen maar hir op het forum heb ik volgens mij de vragen die er gesteld zijn beantwoord, mocht het niet zo zijn dan mijn excuus daarvoor

ramon16v

even terug te komen waar het eigenlijk om gaat en dat waren de deuren die op het display omgedraaid zitten.
Ik heb de draden bekeken en er zijn 4 zwarten die wel met kleine streepjes van kleur zijn voorzien, kan er alleen niet achter komen welke draden voor het display zijn.
misschien dat iemand mij dat kan vertellen of een schemaatje heeft van deze aansluitingen.

ramon16v

Citaat van: John B. op  5 juli 2009, 19:11:28
Aha, op die manier, is er ergens nog een project-pagina te volgen waar dit is te zien?

geen project pagina, wilde dat wel doen hier maar ben alleen forum gebruiker en geen lid van deze club

michel81

maar de foto's van je auto zijn niet bij jou zelf gemaakt toch dus niet vervelend of verkeert bedoelt maar dan zal jij denk ik daar wel werken of de eigenaar zijn anders ben ik wel erg benieuwd hoe je dit geregeld heb.

ramon16v

#44
Waar jij denkt dat het is, dat heb je goed gezien maar dat stond al een paar berichten terug.
Ik heb anderhalf voor de hobby in garage gewerkt en daar ken ik de man van en zo ook aan de auto gekomen

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev