Advertenties


renault focal speaker

Gestart door bloky, 20 juli 2015, 20:36:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bloky

toch niet te duur zeker?
staat voor 560 of 570€ enkel de installatie,
voor dat geld laat ik ze dan liever in de garage uit zelf monteren, dan ben ik zeker dat mijn deur niet kapot is :p
want met die clips en al die dingen ben ik geen held in..
en is een plug and play systeem zeggen ze,
maar wat ik me afvraag zo' n compo en 2 weg zonder versterking..
is wel een actieve sub dus geen versterker nodig

wickydude

Ben ook benieuwd. Ik had een focal A1 165 composet in mijn vorige auto (nissan primera). Echt heel mooi geluid. Ik had die samen spelen met een 10"VDO sub en een losse versterker die de Focals en de sub bediende.
Ik vind die sub ook wel een goed idee, alleen begint hij pas bij 45Hz. Een grotere sub in een grotere kast begint al bij iets van 20 Hz.
Ben benieuwd of je daar genoeg aan hebt.

bloky

als die onder de zetel komt moet dat niet veel zijn, ik wil geen boemkar worden natuurlijk :)
ground zero composet, en subje + installatie= 1400€
tegenover de focal: composet + 2 weg speakers + actieve sub= 770 €
;)

Wouter

Ik heb vorige week een Captur afgelverd aan een klant die hiervoor in een Scenic Bose reed. Ik heb hem de Focal Music Premium (6.1) verkocht en hij was zeer tevreden. Hij vind het zeker vergelijkbaar in qualiteit met BOSE af fabriek.

Dit is de eerste set die wij hebben verkocht en ingebouwd en ik ben zeker van plan om de set op den duur ook in mijn eigen Megane met Arkamys in te bouwen.

€ 760,- incl. inbouw is zeker een goede prijs want er zit behoorlijk wat werk in ondanks dat het Plug en Play zou moeten zijn.
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

bloky

wouter laat me weten of het goed klinkt in die megane van je,
ben namelijk misschien van plan het te laten inbouwen in de mijne ^^

gekke_henkie

Ik heb ook even zitten twijfelen over deze set, ik zag hem voor €558,60 maar dan moet je hem zelf installeren...Uiteindelijk gekozen voor een andere set van Focal, een losse versterker en een subwoofer in het reservewiel. Helaas nog geen tijd gehad om het in te bouwen.

Complete set:
http://vkvwebshop.nl/webwinkel/multimedia-36/speakerset-336/speakerset-focal-music-premium-ifr-a130-61-992/products_detail/

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev