Advertenties


[Megane coupe Phase 1] [Lammert Dijkema]

Gestart door Lammert, 6 april 2009, 19:21:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lammert

Toen ik hem in 2008 kocht ( er staat 2006 maar camera was niet goed ingesteld):



Ik heb alles wel bijgehouden met fotos maar ik heb weinig zin om alles te posten hoe alles in zijn werking is gegaan.



ff lekker dagje vlakbij sneek meeting samen met een paar chille gasten van TSN tuning







tuning is an art

Lammert

#1
Was laatst in drachten street legal , ik moet zeggen deden aardig wat autos mee met
Show and Shine , ik had me ook ingeschreven oa voor Exterieur . Nou was het zo
Ik bracht een mattie thuis en had het vertrouwen niet dat ik in uberhaud een prijs zou winnen van die autos , maar ik kreeg vandaag te horen dat ik een prijs had gewoon op uiterlijk ( Exterieur ) .Ze konden me ook niet bereiken dus was de prijs naar iemand anders gedaan . En nu baal ik een beetje te hard , kan mezelf wel voor de kop slaan :@
tuning is an art

Lammert

#2
Iemand heeft *** Opzettelijk een kras gemaakt op me auto :@ :@  een diepe kras op de kofferklep
Ik kan wel janken , Het minste is dat ik niet precies weet waar het gebeurt is . het kon op 3 plekken gebeurt zijn , Mensen snappen niet dat ik hard gewerkt heb om zoiets te kunnen doen , WAT BEZIELT ZON MENS ???!!!  dit is gewoon met een sleutel gebeurt.








kan die kofferklep wel weer overspuiten + hij moet opnieuw geschuurd worden en waars geplamuurd want het is nogal een dikke kras. diegene die dit gedaan heeft jonge echt .....
tuning is an art

Lammert

#3


Ik kon het niet laten om deze 2 foto´s nog ff te showen vind hem vet  :)




tuning is an art

Lammert

#4
Update 1 JUNI 2011 Het is dan eindelijk zover!!!!
Ik heb de nieuwe einddemper er al op zitten , nieuwe buitenspiegels met dit keer platte adapters.
Hier ff foto van de einddemper die er al onder zit:



Hier paar fotos van de nieuwe achterbumper , wel weer de zelfde ( V Look )





Ik heb hem vanmiddag weggebracht naar Kootstertille naar de spuiter

achterbumper bevestigen en spuiten ( kentekenverlichting met ledverlichting  , versteveging met beugels )
kleine dakspoiler bevestigen en spuiten
voorbumper repareren en overspuiten
kofferklep moet worden overgespoten ( naadje tussen de spoiler en klep word gekit )
m5 adapter en buitenspiegels worden mee gespoten in de gele kleur
remklauwen voor geel spuiten


Zodra ie klaar is  gaat ie naar Marum om de ramen te blinderen:

Zijruiten(20%) + raamband(20%) achteruit 20%

Er komen ook nieuwe voorbanden op omdat ze versleten waren.

Ik hou jullie up 2 date met foto's next time !!!!!

En dan 24 juni eindelijk weer een cartuning en dan show and shine :)
tuning is an art

Lammert

#5
UPDATE

Net bij de spuiter geweest , ze hebben echt fantastisch stukje werk geleverd hij is bijna klaar.
Achterbumper zit er goed op , strakke lijn weer , Dakspoiler zit erop , kofferklep is weer overgespoten omdat er een kras erop zat, m5 spiegels + Platte adapters zijn gespoten .

Wat er nog gebeuren moet , paar kleine dingen. Remklauwen moeten nog gespoten worden en buitenspiegels moeten er nog op gemonteerd worden en de voorbumper moet nog worden overgespoten. daarna word ie op bepaalde plekken wat gepoetst , Als het goed is en alles volgens planning gaat , is ie vrijdag klaar en dan gaat ie meteen naar Marum voor de ramen blindering + raamband. Dan maandag ff 2 nieuwe voorbanden . DAN EINDELIJK KLAAR :D

Hier een paar fotos vanmiddag gemaakt :













Nog even geduld :D !!!!!!!!!!!!!!!!!
tuning is an art

Lammert

#6
UPDATE 12 JUNI 2011

Auto is klaar en heb een paar foto's gemaakt. Binnenkort laat ik mijn  auto es echt goed fotograferen door een professional  camera etc..
ik kan nog wel een heel verhaal opsteken maar kijk zelf maar hoe hij geworden is:

























Ik ben er zeer tevreden mee met het eindresultaat . Natuurlijk houd hiermee niet op , alleen ik moet nog bedenken wat ik volgend jaar ga doen :P
Ik ben in ieder geval nu klaar voor meetings/cartunings en die hele zooi :)
tuning is an art

Lammert

#7
tuning is an art

Lammert

#8
Bosch Aerotwin Flatblade ruitenwissers



Planning voor binnenkort:

- Bosch Aerotwin Flatblade ruitenwissers
- Donkere achterverlichting ( Heeft geen haast )
- Sportstuur ( misschien )
- Velgenrand van alle 4 velgen worden gerepareerd en opnieuw gespoten
tuning is an art

Lammert

#9
Fotoshoot in Zwolle

Alleen helaas hadden we niet veel zon, maarjah dat mocht de pret niet bederven. dus hebben we het beste er van gemaakt


































door Tarik


Planning :

- Donkere achterverlichting
- Sportstuur ( misschien )
- Velgenrand van alle 4 velgen worden gerepareerd en opnieuw gespoten
tuning is an art

Lammert

Vandaag ff klein fotoshootje gedaan met mijn meissie :)




























tuning is an art

Lammert


Vanavond is mijn  Megane Coupe verkocht.
Ik ga een BMW 3 serie aangeschaffen van een hele goede vriend van me.
Zodra zij hun KIA sorento hebben gekocht , koop ik hun BMW over :)
Ik heb al die jaren met plezier in die megane rond gereden, maar ik wil nu iets luxers/beetje sneller :evil: / en betrouwbaar rijden. Hij is helemaal zilver , deurkrukken en strip ook mooi in de kleur mee. Geen deukljes niks . Hierbij Ga ik ook helaas de RMC club verlaten

hier nog 1 laatste keer mijn auto :



tuning is an art

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev