Advertenties


foto's plaatsen met mijnalbum.nl

Gestart door J to the H (Jeroen), 11 mei 2013, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mark

Het is heel simpel, je upload een foto (maakt niet uit wat voor site).
Dan plak je de url van die foto tussen de [img ] ... [ /img] haakjes en klaar.  ;)

korte

Maak een account aan op photobucket, dan kan je echt heel eenvoudig daar foto's naar uploaden, onder de foto staan dan 4 balkjes met tekst selecteer de onderste klik op kopieer en ga naar het topic hier waar je ze wilt hebben staan en dan hoef je alleen maar te plakken, [Img] staat er dan al standaard bij evenals het URL en je kan de foto direct zien wanneer je je post hier verzend/post...

jarno27

Maar zoiezo kan je je avatar uploaden via je profielpagina.

dannyfm

Ik zie er geen kwaliteit verlies in op me server. Die beeld materiaal haalt hij direct van de HD af. Misschien zijn ze wel even te groot en dat de site het formaat moet aanpassen. Zal dadelijk even de aanbevolen grootte even na lopen en alles even omzetten. Er komt binnenkort een andere server de kast in. Ik stap over op VMWare op een machine van 4 Quadcore CPU's met 64GB ram. Kan er 120 besturing systemen te gelijkertijd er op laten draaien waar ik er maar 6 voor gebruik. Ik ga ook een Radio stream opzetten voor een evenementen beurs. Heb zijn nadelen ook. Heb een keer een crash gehad en alles weg en op al mijn beeldmateriaal zag je een lege vak met een kruisje er in. Zitten straks 4 SSD's in en 6x4TB in een read Config. Machine staat al in standby en wacht dat alles er opzit. In een nacht actie zullen al mijn beeldmateriaal op de site even ofline zijn

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev