Advertenties


19 mei 2013 - Pfingsttreffen Gronau (D) AFGELAST!

Gestart door Benjamin Renon, 27 maart 2013, 21:58:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Ondanks eerdere succes jaren hebben de mannen en vrouwen van de Renault Freunde Oberhausen besloten om deze meeting af te gelasten.
Ik ben een Facebook link tegen gekomen waar geprobeerd wordt om eventueel een alternatief te vinden. Naar verwachting zal dit ook niet gebeuren.

Voor wat info de FB link: https://www.facebook.com/groups/412655945497569/
Op hun eigen site staat ook wat matige info: http://www.renault-freunde-oberhausen.com/gb.php

Ik heb wel geprobeerd om contact met ze te zoeken over het hoe en wat, maar het nog niets vernomen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Erg jammer om dit te moeten vernemen.

Ik ben er niet vaak geweest maar vond het altijd een heerlijk ontspannen dagje weg bij over het algemeen lekker weer. Je zag hier vaak dingen voorbij komen die je nergens anders zag.

Xanquezer (Frank)


Beste Renault freaks!
Het is leuk een keer, met achterlating van de annulering van onze bijeenkomst voor feedback na een paar uur!
Maar het heeft een aantal goede redenen van onze kant over de vraag waarom we annuleerde de vergadering. En we zijn ook iets te veranderen. Slechts in zoverre over gezegd. het heeft echt niets te maken met geld. Dichter want ik zou er niet op in. Tegelijkertijd wil ik, dank natuurlijk voor de vele jaren dat u al onze vergaderingen bijgewoond. Maar voor ons is er geen andere overweging meer. LG Martina



Ff getranslate

Gaat echter over de vergadering... dat ze niet het dit keer willen doen..
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Benjamin Renon

Die vertaling is niet helemaal correct. Sommigen dingen zijn te letterlijk vertaalt terwijl dat anders bedoeld wordt.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Tedo

Treffen = meeting in het Duits. Voor de rest willen ze er niets meer over zeggen dan dat ze een geldige reden hebben, die niets met geld van doen heeft.

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Xanquezer (Frank) op 27 maart 2013, 22:08:51

Beste Renault freaks!
Het is leuk een keer, met achterlating van de annulering van onze bijeenkomst voor feedback na een paar uur!
Maar het heeft een aantal goede redenen van onze kant over de vraag waarom we annuleerde de vergadering. En we zijn ook iets te veranderen. Slechts in zoverre over gezegd. het heeft echt niets te maken met geld. Dichter want ik zou er niet op in. Tegelijkertijd wil ik, dank natuurlijk voor de vele jaren dat u al onze vergaderingen bijgewoond. Maar voor ons is er geen andere overweging meer. LG Martina



Ff getranslate

Gaat echter over de vergadering... dat ze niet het dit keer willen doen..



Talen pakket niet genomen op school denk ik zo? (en met google translate word het er absoluut niet duidelijker op.... :D ) Ik zal eens kijken of ik nog een een duits-nederlands woordenboek voor je heb liggen, zo ja neem ik die de 7e wel voor je mee ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Edwin Postma

#6
Ah neee :shocked:
Dit is de meeting waar ik mij altijd op verheug l-
Truckertje


Rebecca Fontijn


Ard Klok

Alhoewel ik hier nog nooit ben geweest (en ook dit jaar er niet bij had kunnen zijn) is dit toch jammer. Nu maar hopen dat het een 1 april grap is, maar dat zal wel niet.

Rogier

Ik vindt het ontzettend jammer dat dit event niet door gaat. Net zoals edje verheug ik me elk jaar weer op dit event, vooral voor sfeer die er hangt zowel onderling als met de organisatie

Karin

Balen is dit. Vind het elk jaar zo gezellig

Rick Santbergen


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev