Advertenties


Toeristenritten Nordschleife van de Nürburgring rijden

Gestart door -Erik-, 21 februari 2012, 19:24:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

-Erik-


Benjamin Renon

Als ik met iets beter voel dan nu ben ik er komende zaterdag vrij vroeg te vinden.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Edwin Postma

Moet dan werken 8)
Citaat van: -Erik- op  1 maart 2012, 21:26:51
ik ga op 7 juli.
Edwin Postma
Erik Bruinsma
7
Komop mensen.
Kan meer bij.
Truckertje

Dennis Postma

Ik denk dat je gewoon even geduld moet hebben broertje. 7 Juli is nog een eind weg.  ;)

matthew

#34
7 julie is een zaterdag en dan zijn mensen ook vaker druk met andere dingen.
Een zondag zal beter zijn.


Vanuit ander topic van vrij rijden,
Je kunt hier ook naar toe gaan om te gaan kijken,als je al om half 9 bij de ingang gaat staan wat voor mooi spul er allemaal binnen komt en dan ergens een mooi punt gaan zitten om te kijken en foto's te schieten.

In het verleden hebben we er 2x een clubweekend gehad,maar je kunt je dus ook goed vermaken (en voor hobby fotograven mooie picture's schieten) en kijken en hoef je dus het circuit niet op.

Wel rijden er op nurnburgring ook de auto's met 1.4 en 1.6 in grote familie auto's en dat maakt echt niks uit hoor,je moet dan alleen wat meer opletten dat je uit de ideale lijn van de baan blijft als er hele snelle jongens of meisjes aan komen.

Dennis Postma

Sterker zelfs, tijdens ons 2e clubweekend daar kwam er zelfs een touringcar vol bejaarden voorbij rijden over het circuit. :D

Albert001

Als het op zondag 8 juli zou zijn zou ik zeker mee gaan een rondje knallen.
Toen  ik de Megane haalde zij ik gelijk al hiermee wil ik een keertje een rondje doen op de ring.
Wel met gepaste snelheid heb geen zin om me coupetje in de prak te rijden dat is ook weer zo zonde
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma

Zeker, maar toch verwacht je het niet dat er een touringcar door Brunchen komt tuffen. Zal als ik het niet vergeet morgen eens kijken of ik er een foto van kan vinden, die moet ik volgens mij nog ergens in m'n archief hebben.  ;)

Benjamin Renon

Heb gisteren ook een touringbus voorbij zien komen. Blijft een rare gewaarwording om dat te zien. Daarnaast ook nog de de nodige estates en mpv's voorbij zien komen. Binnenkort even alles op een rijtje zetten wat ik allemaal heb gefotografeerd.
7 juli valt ook in het hoogseizoen, dus je moet er of vroeg of laat bij zijn wil je zelf gaan rijden. Dan is het relatief rustig.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Koentje

Moet je je inschrijven?
Ik zal kijken of ik die dag iets te doen heb.
dan neem ik het wel op video op ;)

Rodney

#41
ik haak tog af ! ik ga perzoonlijk liever een dagje op zandvoord rijden, vind de koster best wel hoog aangezien ik op dit moment geen vaste baan heb !

en daar komt nog bij dat me auto op ze zomervelgen een weg ligging van nul heeft, en me strandaart velgen zijn aan nieuwe bande toe maar dan doe ik pas weer als ik ze weer om ga wisselen van de winter !

evengoed alvast heel veel plezier toegewenst en mochten deze omstandigheden tog veranderd zijn dan voeg ik me mischien wel weer toe !-!

keesos


ericmd

ik heb nog een rondje tegoed van mezelf van de vorige keer dat we gingen. gaan we dan ook naar het bijbehorende museum ? en staan we dan weer op de camping ?
2007 : megane coupe 1.6e LPG G3jade 1998./ 2011 megane coupe coach 2.0 8V 1997.

Benjamin Renon

Ik heb nog 3 ronden tegoed van mezelf. Het is natuurlijk ook wat dichterbij voor me... ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev