Advertenties


23 Juni 2013 - Toertocht Zeeland

Gestart door Roy (Coup a One), 5 juni 2013, 19:43:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bart F

De weg is nog altijd mijn thuis geweest, maar dat terzijde. Ik ben geboren en getogen hier in zeeland ( Oudelande, zo een 13km van goes ). Ik ken midden zeeland zo ongeveer op mn pink.
Jammer van het leden aantal uit zeeland, als ik kan helpen laat je het maar horen !-!

Christian de Vriend

Erwin (shiftgear) komt uit goes (sheer arendskerke) en ik uit Vlissingen (oost-Souburg)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

therion

En ik (ben bijna lid  :q) kom uit Middelburg  --
Renault Megane RS 265 cup

Christian de Vriend

Jaaa klopt helemaal (en schaam me diep) dan hebben we er een lid erbij in Zeeland
en het 1e lid die we mogen verwelkomen met een Megane 3 RS 265
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Bart F

Achja zoals ze zeggen de gezelligheid zit in een klein hoekje.
Grote kans dat we elkaar wel is voor bij zijn gereden. Maar dan leer je geen mensen kennen. Lekker een rondje de zak rijden wat komt van een groot forum en dan woon je bijna bij elkaar om de hoek zonder het te weten. Laat de zon maar schijnen, kapje open en gaan.

Christian de Vriend

Heel misschien herken ik je Megane as zondag,zeker als die iets aangepast is,dan kan ik me de meeste coupe's wel herinneren
die hier rond rijden,of gereden hebben.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Bart F

Ik heb een cabriotje. En dat uitbouwen moet nog komen. Dus ik en jij zien zondag wel ofdat we iets herkennen

Christian de Vriend

Mn vorige coupe zal je heel misschien herkennen,maar mn huidige 16v is nog uiterlijk zo goed als standaard,op de neus na

Maar dan zien we zondag wel ;)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Christian de Vriend

Ik ben as zondag rond half 12 bij de mac.

Willen de nieuwe leden zich voor 12 uur bij de mac zijn? dan kunnen we alles rondbreien voor
we vertrekken.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Mark V.

#99
Doordat ik nog steeds met rugklachten te kampen heb, zal ik er komende zondag niet bij zijn  :neen:.
Baal er enorm van, maar de totale rit zal iets te ver voor me zijn. Helaas, een volgende keer hoop ik er wel bij te kunnen zijn.

Ik wens degene, die zondag van Zeeland gaan genieten, een hele zonnige 8) rit toe.  !-!
Mvg. Mark

therion

Citaat van: Christian de Vriend op 20 juni 2013, 20:49:52Willen de nieuwe leden zich voor 12 uur bij de mac zijn? dan kunnen we alles rondbreien voor
we vertrekken.

Ik zal proberen er rond 11:45 uur te zijn.
Renault Megane RS 265 cup

Christian de Vriend

@Mark We maken een paar tussenstops,sowieso 2 stuks.

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Mark V.

@ Christian: Ja weet ik, had ik al gelezen in de begin topic. Maar het is ook ruim een uur en een kwartier rijden naar Goes
                  En na de toertocht ook weer terug. En dan ook nog bijna de hele middag op de tussenstops na.
                  Durf dat lange zitten nog niet zo goed aan. Sorry.
                  Volgende rit in Zeeland (of Brabant of omgeving Gorinchem/Leerdam) rij ik graag met jullie mee.
 
                 
Mvg. Mark

JanJ

Wij gaan er helaas niet bij zijn...................helaas moet ik werken.

En misschien ook een "raar" idee om met zo'n Fiatje de stoet te sluiten  :)

Veel plezier allemaal!

Dante

Dat idee had ik ook met m'n Polo... :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev