Advertenties


Verschillen navigatie Mégane 3

Gestart door s_creemers, 14 juni 2012, 16:10:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

s_creemers

Ben voornemens een tweedehands Mégane 3 Coupé aan te schaffen. Nu weet ik dat er 3 navigatiesystemen beschikbaar zijn. De Carminat CD navigatie valt af voor mij vanwege de beperktere functionaliteit en het missen van de centrale bedieningsunit.

Kan iemand mij de pro's en con's van het Carminat DVD systeem t.o.v. het TomTom Carminat systeem noemen? Ik denk dan bijvoorbeeld aan compatibiliteit met externe audio dragers, kwaliteit geluid, bluetooth, mogelijkheden scherm, updaten navigatie (kosten), snelheid systeem, gebruiksvriendelijkheid, etc. etc.

Thanks!

s_creemers

Niemand die zich hieraan wil/kan wagen..?

Marc H.

#2
Heb zelf het door jouw afgewezen CD-carminat in mijn Meg III HB. Werkt prima via bediening op de radio, het scherm is zelfs groter dan die van een tomtom. Ik zou dus niet zomaar de CD-variant in de koelkast leggen. De meeste eerdere modellen Meg III (vanaf 11-2008 tot ong. halverwege 2009) hebben zo'n systeem.

Koppeling met externe geluidsdragers gaat via tulpstekkers, kwaliteit van het geluid is van alle systemen ruk (bose uitgezonderd), bluetooth zit er op en werkt goed!, update is inderdaad een issue en duur.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev