Advertenties


Ipod menu op de Bose edition

Gestart door Toolman, 3 juni 2012, 12:46:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Toolman

Hallo,

Sinds vrijdag ben ik de trotste bezitter van een Megane Estate Bose edition. Wat een gewelidige auto! Ben er erg blij mee.
Toch 1 vraagje waar ik niet uitkom.
Als ik mijn Ipod aansluit kun je door een lijst met nummers scrollen. Maar dat is niet echt handig als je 3000 nrs op je Ipod hebt staan. Is er ook een andere manier om dit te doen? Of is dit het.

Gr,
Sander

Tzeunis

Ik neem aan dat ie de ipod hetzelfde ziet als mijn mijn 32gb SD kaart. Dus als 1 grote schijf. Ik heb mapjes gemaakt per artiets en dan shuffle.. Hij onthoudt waar ie gebleven is bij mij na het stoppen/starten van de motor... Geen ervaring met ipod.

Virode

hallo Tzeunis

ik heb mijn usb stickje ook gecatalogiseerd in mapjes. echter op de random functie zoekt hij alleen maar in het "geopende"mapje en niet in de hele stick. als ik alle tracks in 1 map zet, herkent hij slechts de helft van 300 tracks. Enige ervaring mee?

groet,

therion

Misschien helpt het om in de 'ROOT' te gaan staan ipv in een map?  Nadeel is dan wel dat je de tracknaam niet meer ziet...

Zelf gebruik ik de random functie eigenlijk niet.  Ik heb mapjes gemaakt per album (op albumtitel), je krijgt dan wel steeds een heel album te horen, maar de artiesten staan dan wel willekeurig door elkaar.
Renault Megane RS 265 cup

Toolman

Volgens mijn dealer regelt de radio alles zelf mbt klank.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev