Advertenties


megane radio zonder bluetooth

Gestart door vanden eynde, 19 mei 2012, 09:52:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vanden eynde

hallo iedereen ,ik ben nieuw op dit forum en metteen al een vraag,ik ben sinds kort in het bezit van een megane grandtour 2012(geen facelift model)ik ging er nl van uit dat er standaard een bluetooth radio in zat (dynamic uitvoering),niet dus,kan je dit nog aanpassen met op de voorzijde rood en wit aux ingang iets aansluiten waardoor de radio wel bluetooth is of aan de achterzijde of kan de autoradio vervangen worden met een originele bluetooth radio van renault en wat kost dit,laatste optie is een handenvrije kit montren maar heb ik liever niet

matthew

Dat zal een andere radio worden dan,daar hoort dan ook weer een andere stuurwielbediening bij.
Je renault dealer kan dit voor jou uitzoeken en wat het gaat kosten.

Al denk ik wel dat je dan toch voor een parrot gaat,want dat zal honderden euro's gaan schelen t.o.v nieuwe originele radio.

vanden eynde

#2
hallo,bedankt voor de info denk ook dat er niets anders op zit dan een handenvrije kit,ofwel een volledig nieuwe after market radio met met bovenin het daschbord vervangen van het schermpje door gps http://www.autoradiogpspc.com/autoradio-dvd-gps-tnt-renault-xml-262_279-811.html    iemand enige ervaring hiermee

Marc_Estate

#3
http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=13779.0

En dit is het belangrijkste uit dat topic:

CiteerHoi,

Bij mij is dit project totaal mislukt, de bekabeling die in mijn megane zat bleek niet overeen te komen met die van de nieuwe headunit.
Als je een arkamys systeem in je megane hebt zitten zou dit wel overeen moeten komen en zou je de unit probleemloos moeten kunnen plaatsen.

Ik heb nu een parrot MKi9200 laten plaatsen en dat icm met mijn subwoofer zorgt ervoor dat ik nu wel aardig tevreden ben met mijn geluid en audio opties

De unit die in het eerste bericht is genoemd is uiteindelijk retour naar china gegaan en heb ik gelukkig nog wat geld van terug gezien.

vanden eynde

hallo,bedankt marc niet kopen dus,had ik al een vermoeden naar ik heb ook geen arkamys

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev