Advertenties


usb interface ingebouwd

Gestart door gebrouw, 6 april 2012, 22:40:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gebrouw

Hallo allemaal,

Vandaag een Digital Music Changer / Digitale CD wisselaar voor af-fabriek Renault radio's / navi's ingebouwd, met wat hulp van de dealer (geen idee hoe de radio eruit moest) na wat uitleg is dit gelukt, en heb de interface aangesloten.
Echter is deze via de source knop niet te vinden.

Moeten er nog acties ondernomen worden.

Kan ik dit via een verborgen menu aanpassen of moet dit via clip aangepast worden.

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Gert

gebrouw

helemaal niemand die mij enigzins helpen kan?

Felix

Een wilde gok van me (ik ben namelijk niet bekend met zo'n radio en type Megane). De knop met muzieknoot lang indrukken totdat er een menu verschijnt?

Gaat het trouwens om dit ding? http://link.marktplaats.nl/545183949

RichTrip

Ik lees dat jij een Megane III hebt uit 2009 met CD navigatie. Dat kan alleen het CBCD systeem zijn met Bluetooth.
Hiervoor is de genoemde (Yatour) ACB niet geschikt. Deze is alleen geschikt voor de Renault Radio's Tuner List en Update List en komt overeen met de orginele Renault ACB met onderdeelnummer: 7711419487

Jij hebt een ACB nodig voor de Carminat CD radio's, deze is bij Renault verkrijgbaar met nummer 7711207550

Een andere oplossing ben ik voor dat systeem (en ook voor de voorganger zonder Bluetooth, de CNI2) nog niet tegen gekomen.

gebrouw

@Felix,
Bedankt voor het meedenken, op mijn radio zit niet een knop met een muzieknoot.
Heb ook al meerdere manieren geprobeert om in het z.g.n. expertmenu te komen, maar ook dit lukt niet.

En ja het gaat om zo'n apparaat, heb er in mijn vorige auto's heel veel plezier van gehad.


ps. weet jij hoe ik een foto toevoeg?

Gert

Karin

Foto toevoegen doe je door een album online te maken. Dan de link van de foto tussen de volgende codes zonder spaties te plaatsen
[ img ] ... [/ img ]

Felix

Mmm, geen muzieknoot. Dan kan ik je helaas niet helpen ben ik bang.
Voor mijn Carminat systeem uit mijn Megane II zoek ik ook nog de manier om in het expert menu te komen. Het is me echt een raadsel.

RichTrip

Volgens mij kom je in het Expert menu via Main menu -> Settings -> System (de code is 4112)

gebrouw

@ richTrip,

Volgens mij heb je het dan over de dvd versie, ik heb meen ik geen keuze "settings -> system"

Gert

gebrouw

@ Karin,

Album online maken?

Kan ik niet gewoon copy -> paste doen?

Gert

Karin

Nee dat gaat niet. En mijnalbum .nl is gratis en makkelijk te doen.

gebrouw


Karin

Kijk, gelukt dus. Mooie auto trouwens.

gebrouw

@ Karin,

Bleek al een account te hebben, en werkt inderdaad heel makkelijk.
Mooie auto, zeker daarom zijn wij er ook voor gevallen. Dankjewel.

Gert

gebrouw

@ RichTrip,

Jij hebt helemaal gelijk, degene die ik had aangeschaft is inderdaad niet geschikt voor mijn radio.
Inmiddels een andere (Dension) besteld, welke geschikt is voor mijn radio.

Bedankt voor alle reacties en hulp.

Gert

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev